مقالات, سوالات پر تکرار, کرم معجزه

کرم دست ساز بهتر است یا شرکتی؟

کرم دست ساز معجزه و انواع روتین های پوستی و بررسی انواع لک و جوش صورت

کرم دست ساز یکی از محصولاتی است که این روزا مشابه تقلبی آن در بازار به شدت دیده میشود و از آنجایی که پوست هرانسانی یکی از مهمترین مواردی است که تاثیر مستقیمی برزیبایی و اعتماد به نفس او دارد ؛ از این رو رسیدگی و مراقبت از آن ها امری مهم و ضروری است .

و در صورت عدم مراقبت و بی توجهی به آن ، شاهد عوارض جبران ناپذیری خواهیم بود . یکی از مواردی که در حفظ زیبایی و مراقبت از پوست نقش مهمی را ایفا می کند ، کرم ها هستند .

کرم های بسیار با خاصیت های درمانی و آرایشی متفاوتی وجود دارند که هرکدام اثرات خود را بر روی پوست می گذارند .

از آنجا که دونوع روش دستی و شرکتی برای تهیه کرمهای موجود در بازار وجود دارد ، در نتیجه هرکدام دارای معایب و مزایای خاص خود را دارند که در ادامه مطلب به آن ها می پردازیم .

 

کرم دست ساز و روش ساخت کرم معجزه

تمامی محصولاتی که در بازار عرضه می شوند دارای معایب و مزایایی هستند . کرم های دست ساز نیز از این قضیه مستثنی نیستند ! ساخت کرم دست ساز معجزه عمده تمرکز خود را بر روی طبیعی بودن می‌گذارند .
سازندگان این کرم ها سعی دارند تا با استفاده از مواد طبیعی ، عوارض آنها را به حداقل برسانند .

 

ابتدا به مزایای کرم های دست ساز و آموزش ساخت کرم دست ساز بپردازیم

خواص کرم معجزه دوریشی
همانطور که پیش تر گفته بودیم ، کرم های دست ساز عمدتاً از مواد طبیعی تشکیل شده است به همین علت نیز دارای عوارض کمتری نسبت به سایر کرم ها هستند . البته نمی توان این را گفت که این کرم ها کاملا بی ضررهستند زیرا اگر بدون توجه به نوع و مشکل پوست مصرف شوند، قطعا عارضه خود را نشان میدهند .

این کرم ها به علت داشتن مواد طبیعی اثربخشی بهتری دارند و فرد در هنگام استفاده از آن شاهد این اثربخشی خواهد بود . استفاده طولانی مدت از این محصولات عارضه ای در پی ندارد زیرا تماما طبیعی و خالص هستند و هیچ افزودنی شیمیایی ندارند در نتیجه می توانیم به مدت طولانی از آنها استفاده کنیم .

از معایب این کرم ها می توانیم به این موارد اشاره کنیم

از آنجایی که کرم های دست ساز دارای شرکتی معتبر نیستند و در نتیجه اگر محصول فاسد به دست مشتری برسد و یا اصول بهداشتی را رعایت نکرده باشد نمی توانیم به صورت رسمی پیگیری کنیم . همچنین از شرایط و محیطی که این محصولات در آنجا تولید و بسته بندی می شوند نیز اطلاعاتی در دسترس نداریم .

در این بازار افراد می‌توانند به راحتی محصول مشابه و بی کیفیت را تولید و به جای محصول اصلی به خریدار بفروشند .ولی باید دقت داشته باشید که اگر بتوانید محصول اصل کرم دست ساز مجزه را تهیه کنید .

هدیه مناسبی برای پوست خود به ارمغان برده اید .زیرا فواید کرم دست ساز بسیار زیاد است و میتوان گفت که تقریبا هیچ ضرری برای پوست شما ندارد.

افراد سودجو در این زمینه می‌تواند از مواد فاسد و غیر طبیعی در محصولات استفاده و در پی آن عوارض جدی را بر روی پوست ایجاد کنند . اکثر این کرم ها دارای مجوز وزارت بهداشت نیستند که خود باعث می شود به کیفیت آن شک کنیم .

توجه به ph پوست امری بسیار حیاتی ومهمی است که باید سازندگان محصولات آرایشی _ بهداشتی توجه زیادی به آن داشته باشند . ازآن جایی که اندازه گیری دقیقی از میزان ph کرمهای دست ساز صورت نمیگیرد ، در نتیجه اینکار میتواند آسیب مهمی به پوست برساند .

 

کرم های شرکتی

کرم دست ساز معجزه
کرم های شرکتی همان طور که از نام آنها پیداست توسط شرکت ها و کمپانی های آرایشی _ بهداشتی تولید و بسته بندی می شوند .

برخی از مشکلات پوستی هستند که نیاز به درمان سریع و به موقع دارند . درچنین مواقعی نمی توان به سراغ کرم های دست ساز رفت زیرا این کرمها اگرچه طبیعی هستند اما روند درمان کند تری نسبت به کرم های شرکتی دارند . در نتیجه انتخاب کرم های شرکتی انتخاب بهتری است .

 

مزایای کرم های شرکتی

کرم های شرکتی علاوه بر استفاده از عناصر طبیعی ، از عناصر شیمیایی مختلفی نیز استفاده می کنند این مواد در کنار موارد طبیعی موجود در کرم ها روند بهبود را سرعت می‌بخشد و باعث می شود مصرف کننده سریعتر به نتیجه دلخواه برسد .

همچنین این کرم ها از منابع غنی از مواد مورد نیاز پوست برای بالا بردن سطح کیفیت و اثر گذاری استفاده می کنند .

امروزه ضدچروکهای شرکتی توانسته اند با سرعت بهبود بخشی خود ، جایگاه ویژه ای در بین مصرف کنندگان این محصول پیدا کنند .

و اما معایب این محصول

همانگونه که پیشتر بیان کردیم کرم های شرکتی به دلیل استفاده از مواد شیمیایی می توانند عوارضی در طولانی مدت بر سلامت پوست ما بگذارد .

تمامی مواد شیمیایی استفاده شده در این کرم ها مفید و کارآمد نیست و برخی از آنها مضرات خود را به همراه دارند .

به عنوان مثال : در کرم های نرم کننده برای افزایش خاصیت نرم کنندگی محصول از پارابن استفاده میکنند . پارابن اگرچه خاصیت نرم کنندگی دارد اما ، یک ماده مضر برای پوست محسوب می شود .

همچنین این کرم ها به علت مواد تشکیل دهنده آنها دارای یک مدت زمان مشخصی برای مصرف هستند که این باعث می‌شود شما نتوانید در طولانی مدت از آنها استفاده کنید .

یکی دیگر از مضرات کرم های شرکتی این است که افراد کمی با مواد استفاده شده از آنها در تشکیل کرم آگاهی دارند و همین امر باعث می شود مصرف کننده ندانند که دقیقاً از چه محصولی استفاده و در نتیجه چه آسیب هایی به پوست خود می رسانند .

هر شخصی می تواند با بررسی های معایب و مزایای هرکدام و با توجه به دلایل خود از هر کدام از آنها استفاده کند . هستند کسانی که تمایل دارند روند بهبودی کندتر اما محصولی طبیعی و بی ضرر را استفاده کنند و در مقابل کسانی که میخواهند سریع به نتیجه دلخواه خود برسند.

افراد در همه زمینه ها دارای قدرت تفکر، تصمیم گیری و انتخاب هستند و در این مقاله سعی کردیم جوانب مختلف هردوروش تولید را برای شما مطرح کنیم تا باتوجه به نیاز ، نوع پوست و مشکل پوستتان بتوانید بهترین گزینه را انتخاب و در آخر به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید .

شما میتوانید بدون هیچ نگرانی از مشاوره های رایگان پوستی ما استفاده کنید و بهترین محصول را با توجه به پوست خود تهیه و استفاده کنید تا بهبود 100 درصدی حاصل شود.

و در آخر باید گفت که : کرم ها محصولاتی هستند که به راحتی و با  سرعت جذب بافت پوست می شوند ، در نتیجه در هنگام خرید آنان حتما  از اصالت و کیفیت و استاندار بودن آن اطمینان حاصل کنید تا در آینده دچار خسارت آسیب به پوستتان نشوید.

پس در انتخاب خود دقت کنید . ولی توصیه ما به شما استفاده از کرم دست سازی است که از روش تولید و مواد اولیه آن اطمینان حاصل کرده اید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *