سوالات پر تکرار, کرم معجزه, مقالات

چگونه میتوان کرم معجزه اصلی و تقلبی را تشخیص داد؟

کرم معجزه اصلی و تقلبی

کرم معجزه اصلی و تقلبی یکی از مسائل مهم برای کسانی است که میخواهند از کرم معجزه استفاده کنند .

حتماً میدانید یکی از قسمت‌ های مهم و حساس بدن پوست است. و حساس‌ ترین قسمت پوست، پوست صورت است. پوست لایه ی نازک و ظریفی است که در برابر آفتاب مقاومت میکند و چیزهایی مانند آب و هوا روی آن تأثیر بسزایی دارد.

از جمله موارد دیگر که روی پوست تأثیر میگذارند ورزش و تحرک خواب کامل و تغذیه است. بنابراین پوست ما از جمله آن قسمت‌ هایی است که در طول شبانه‌ روز هر کاری که میکنیم نتیجه‌ اش را روی پوستمان میبینیم .

به ویژه پوست صورت که مستعد آسیب های پوستی میباشد. حال تأثیر استفاده از کرم معجزه اصلی و تقلبی روی پوست ما چگونه است؟

کرم دست ساز معجزه تقلبی:

بهتر است ابتدا به نحوه ساخت کرم‌ های تقلبی بپردازیم. این کرم‌ ها یا با آب ترکیب می‌ شوند . یا توسط افراد بی تجربه که در این حوضه مهارتی ندارند ساخته می‌ شوند .

اگر ساخت کرم‌ های تقلبی به روش دوم صورت بگیرد نتیجه استفاده از کرم خیلی خطرناک خواهند بود. چراکه نمیدانیم آن‌ ها از چه چیزی استفاده کرده‌ اند ممکن است از موادی استفاده کرده باشند که برای پوست مضر است و پوست شما را نابود کند.

روش سوم ساخت کرم‌ های معجزه استفاده از موادی است که میدانند روی پوست هیچ تأثیری ندارد ولی آن را بسته بندی میکنند و به فروش میرسانند و در‌ واقع مشتری را گول میزنند.

استفاده از کرم معجزه تقلبی روی پوست:

حالا اگر ما به اشتباه کرم تقلبی بخریم چه اتفاقی روی پوست ما میوفتد؟ خوب قطعاً به موادی که برای آن کرم استفاده شده بستگی دارد فکر کنید برای ساخت یک کرم ضد لک قوی معجزه دارچین و زردچوبه و آب‌ لیمو و هر آنچه در خانه دارید را باهم ترکیب کنید و روی پوست خود بگذارید.

آیا میدانید در نتیجه چه اتفاقی روی پوستتان میوفتد ؟ کرم‌ های تقلبی خطرناک هستند چون هیچ‌ کس نمیداند چه کاری روی پوستتان میکنند . شاید آن را زخمی کنند یا باعث شود جوش های بیشتری روی صورتتان ایجاد شود یا باعث خارش پوست شوند یا هیچ تأثیری روی پوست نگذارند.

استفاده از کرم معجزه اصلی و تقلبی روی پوست:

حالا کرم‌ های اصلی روی پوست چه کاری انجام میدهند که باعث درمان پوست و آسیب های آن میشود؟ آیا از موارد خطرناکی استفاده میکنند؟ خوب ما میدانیم که کرم و صابون معجزه زیادی هستند که تأثیر خوبی روی پوست دارند.

جوش ها را از بین میبرند یا لک ها را کمتر میکنند و.. . این کرم‌ ها با توجه به مشکل پوستی شما عمل میکنند. برای مثال اگر یک جوش پر از چرک و چربی روی پوستتان باشد به احتمال زیاد بخاطر غده های تولید چربی و چربی های اضافی پوستتان به وجود آمده‌ اند .

بنابراین ما می یابیم که این جوش بخاطر چربی اضافه است و باید کرمی بزنیم که چربی های اضافه پوست را بگیرد. پس با استفاده از این کرم به مدت مناسب میبینیم جوش های صورتمان هم کمتر میشوند.

یا مثلاً اگر پوستمان خشک باشد نیاز به کرم مرطوب کننده داریم . کرم‌ ها ممکن است از ترکیبی تشکیل شوند که بتوانند چند کار را باهم برای پوست انجام دهند.

طرز تهیه کرم معجزه اصلی و تقلبی:

طرز تهیه کرم‌ ها با توجه به مشکلات پوستی و نوع پوست صورت میگیرد. در ابتدا باید تحقیقاتی راجع به این دو موضوع بکنید . سپس باید گیاهان، جانوران و خزندگان و.. را بشناسید . کرم‌ های دست ساز اکثراً با موارد طبیعی ساخته می‌ شوند .

بنابراین حدالاقل برای ساخت کرم‌ ها باید با خاصیت هر گیاه و معایب و مزایای آن آشنا باشید. سپس با توجه به همین سه موضوع یعنی مشکلات پوستی خاصیت گیاه ها و نوع پوست میتوانید یک کرم ساده بسازید.

البته توجه کنید که ساخت کرم‌ های حرفه‌ ای نیاز به مهارت بالایی دارند و این مراحل گفته شده تنها در مراحل ابتدایی به شما کمک میکند.

تغیه درست چه ربطی به کرم معجزه دارد؟

بر میگردیم به همان مثالی که چندی پیش زدم جوش های چرکی و چربی که روی پوست هستند. فرض کنید برای این جوش ها یک کرم دست ساز معجزه تهیه کردید که چربی های اضافی پوست را بگیرد.

ولی شما عادت به خوردن غذاهای پرچرب دارید. فکر میکنید پس از بین بردن جوش ها چه اتفاقی میوفتد ؟ طبیعتاً باز هم جوش می‌زنید چرا؟

خوب طبیعتاً یکی از دلایلی که همان ابتدا به ذهنمان میرسد خوردن غذاهای پرچرب است. ما باید یاد بگیریم تغذیه درستی داشته باشیم خواب کافی و تحرک لازم برای بدن مفید است و باعث می‌ شود از خیلی از بیماری‌ ها و مشکلات دور باشیم

ورزش به خواب کامل کمک میکند و خواب خوب برای سلامتی و زیبایی پوست ما خیلی مهم است و تأثیر بسزایی دارد. هر آنچه در زندگی روزمره انجام میدهیم روی پوست ما تأثیر زیادی دارد.

تشخیص کرم معجزه اصلی و تقلبی

با توجه به تمام بحثی که تا به حال داشتیم الان باید بدانیم از چه کرمی استفاده میکنیم و کدام کرم اصل و کدام هم تقلبی است. تشخیص کرم‌ های اصلی و تقلبی شاید راحت ترین کار باشد.

فرض میکنیم یک کرم معجزه ضد لک تهیه کرده اید. حتماً روی کارتونش یا روی جعبه آن نوشته هایی دارد دقت کنید و برای پولی که میدهید ارزش قائل شوید. آن نوشته ها را با دقت بخوانید.

ممکن است این کرم تاریخ گذشته یا باطل باشد. یا هرچیز دیگر معمولاً کرم‌ های تقلبی یک نشانی از خود باقی میگذارند یا یک سر نخ . یکی از نکات دیگری که باید توجه کنید قیمت کرم است .

برای مثال قیمت کرم معجزه شب مثلاً 100 هزار تومن است. و در اکثر مراکز هم به همین قیمت یا حوالی این قیمت است. ممکن است یک کرم تقلبی که کرم معجزه شب است را به شما 10 هزار تومن بدهند

ین قیمت طبیعی نیست و تنها وقتی این قیمت را به شما میدهند که محصولشان خراب باشد یا تاریخ آن تمام شده باشد.

یا اینکه محصولشان تقلبی باشد. پس قیمت هم میتواند سرنخ خوبی باشد سعی کنید همیشه در این موارد دلیل قیمت کم محصول را بپرسید.

در نتیجه:

در آخر برای خرید یک محصول خوب و اصل باید توجه کنید. ولی قضاوت همه چیز خوبی نیست ممکن است شما از روش مصرف کرم معجزه اصلی بی‌خبر باشید و برای همین روی پوست شما تأثیری نداشته باشد. و یا اینکه کرم معجزه اصلی و تقلبی را تشخیص ندهید .

ما در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا شما را با کرم معجزه اصلی و تقلبی آشنا کنیم تا محصول مناسبی را برای پوست خود انتخاب کنید .

پیشنهاد میکنم اطلاعات خودتان را در حوضه خریدتان بالا ببرید. هم برای خرید کرم اصلی کمکتان میکند هم بلاخره جایی به کارتان میاید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *