کرم معجزه, مقالات

پکیج کامل روتین پوستی شامل چه محصولاتی است

پکیج کامل روتین پوستی فروشگاه کرم معجزه درویشی

پکیج کامل روتین پوستی شامل محصولات مراقبی و بهداشتی پوست است که برای همه افراد بویژه خانم ها توصیه میشود .

قبل از معرفی پکیچ کامل روتین پوستی ، باید بدانیم برای چه نوع پوستی ،چه محصولی استفاده کنیم.؟و قبل از استفاده از هر محصول آرایشی و بهداشتی با مشاور پوستی صحبت کنیم .

در مرحله اول باید نوع پوست خود را بشناسیم تا بتوانیم بهترین محصول مورد نیاز پوست را تهیه کنیم .

پکیج کامل روتین پوستی برای پوست های مختلط

پوست مختلط نام دیگر پوست ترکیبی است که ادغام پنج نوع پوست است که در آن پوست هم ویژگی های پوست چرب را دارد و هم ویژگی های پوست خشک.

شخص دارای پوست مختلط در قسمت پیشانی، بینی و چانه احساس چرب بودن و براقی دارد و معمولا در این قسمت دچار جوشهای زیر پوستی، جوش سرسیاه و ملتهب می شود اما در قسمت گونه و فک خود احساس کشیدگی و خشکی دارد.

معمولا پوسته پوسته شدن نیز در این قسمت رخ میدهد. علت اینکه پوست مختلط می شود این است که فعالیت غده های عروقی و چربی بصورت منظم انجام نمی شود و در یک ناحیه از پوست، فعالیتها زیاد و در قسمتی دیگر کم هستند.

نوع پوست قابل تغییر نیست به دلیل اینکه به مسائل ژنتیکی مربوط است اما میتوان به وسیله استفاده از کرمها و محصولات مراقبت از پوست از بروز مشکلات ناشی از نوع پوست مثل خشکی، جوش، افتادگی، چین و چروک و … جلوگیری نمود.

پکیج کامل روتین پوستی روزانه پوست مختلط

اکنون که با نکات و راه های مراقبت از پوست مختلط آشنا شدید نوبت به این میرسد که شروع به تهیه یک روتین پوست مختلط کنید. محصولات ضروری مورد نیاز برای روتین پوست مختلط شامل:

  • ضد آفتاب فاقد چربی

  • مرطوب کننده آبرسان

  • شوینده پوست مختلط و چرب

  • کرم دور چشم

 

همچنین با توجه به سوالات زیر میخواهیم انواع روتین های پوستی را بررسی کنیم :

  • پوستتان آسیب دیده و مانند پوست پرتقال شده یا خیر؟
  • آیا آرایش روزانه برایتان اهمیت زیادی دارد و آرایش روزانه انجام میدهید یا نه؟
  • آیا پوست حساس و جوشدار دارید یا خیر؟
  • چربی پوستتان کنترل شده و یا زیاد است؟

با توجه به این مشکلات پوستی ،لازم است که شما محصولات زیر را نیز به روتین روزانه پوست مختلط خود اضافه کنید:

  • میسلار واتر
  • تونر
  • کرم کنترل کننده چربی پوست
  • ژل یا کرمهای ضد جوش

پکیج کامل روتین پوستی برای پوست های خشک

ویژگی خاصه پوست خشک شوره‌ پوستی، ترک‌خوردگی، منافذ ریز، زبری و چروک‌های ریز از نشانه های آن است.

معمولاً آرایش روی چنین پوستی خوب نمی‌نشیند و ممکن است اعتماد به نفس و روحیه شما را کم کند. اما اصلاً ناامید نشوید چون راه‌های زیادی برای از بین بردن خشکی پوست و داشتن چهره‌ای پر از طراوت وجود دارد.

اما چگونه؟ پاسخ این است شما باید که اگر پوستتان برایتان مهم است و خواهان زیبایی آن هستید باید روتین شاداب سازی را در مورد پوست خود اعمال کنید.

این را هم بدانید که پوست خشک با پوست کم آب فرق دارد.

با انجام تستی ساده، متوجه نوع پوست خود می‌شوید.

مراحل روتین پوست بر دو بخش است مراحل روزانه و شبانه ..

اگر پوست خشک و جوش دار یا پوست خشک و حساس دارید، به نکات مراقبتی آن توجه کنید:.

پکیج کامل روتین پوستی برای پوست های خشک در آغاز روز

پوست خشک یکی از انواع پنجگانه‌ی پوست است که، پوست فاقد چربی طبیعی است .

بنابراین داشتن روتین پوست خشک برای مراقبت از آن و جلوگیری از پوسته پوسته شدن، بسیار مهم است.

زیرا باعث می‌شود که پوست ،چربی طبیعی خود را از دست ندهد و به‌صورت ویژه آب‌رسانی شود. .

این روش مراقبتی به دو بخش تقسیم می‌شود، بخش صبحگاهی و بخش شبانگاهی، در هر بخش اقدامات لازم برای حفاظت را باید انجام دهید.

روتین روزانه علاوه بر شادابی و جوان سازی و زیبایی پوست باعث می‌شود که شما آمادگی لازم برای برخورد با آلودگی‌های محیطی، گرد‌و‌غبار ،اشعه ماورای بنفش را به دست آورید.

روتین پوست خشک روزانه، شست و شوی صورت

 

پکیج کامل روتین پوستی فروشگاه کرم معجزه درویشی

اگر با دقت بررسی کنیم و به سلامت پوست اهمیت دهیم با استفاده از روتین پوستی میتوانیم جلوی بسیاری از انواع لک و جوش صورت جلوگیری کنیم . و سلامت پوست خود را تا حد زیادی افزایش دهیم .

 

 

گام  اول شست و شوی صورت

پس از بیدار شدن ازخواب ، با یک شوینده‌ی ملایم و آب‌رسان، صورت خود را بشویید. برای پوست خشک پاک‌کننده‌هایی که خاصیت کف کردن دارند و یا شوینده‌هایی که حاوی صابون هستند، مناسب پوست خشک نیستند.

گام دوم استفاده از سرم صورت

خروج از خانه ،پوست شما را در معرض آلودگی‌های محیطی قرار می‌دهد بنابراین قسمتی از روتین پوست خشک، به حفاظت از پوست در برابر آلاینده‌های مربوط به محیط می باشد.

برای این منظور از سرمهای هیالورونیک اسید با خاصیت آبرسانی استفاده کنید. علاوه بر این، سرم‌ها، حاوی آنتی اکسیدان هستند و از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد پیشگیری می‌نمایند.

رادیکال‌های آزاد، شکلی از مولکول اکسیژن است که در بدن ما آزادانه گردش می‌کنند. آن‌ها می‌توانند با سایر مولکول‌ها، واکنش‌های شیمیایی ایجاد نموده و اثرات مثبت یا منفی تولید کنند.

آسیب‌های پوستی و پیری زودرس یکی از آثار منفی این فرایندهای شیمیایی، هستند.

گام سوم، مرطوب‌کننده

در گام سوم از روتین پوست خشک ، نوبت ماساژ پوست با کرم مرطوب‌کننده است. که در این مرحله اهمیت بسیار دارد و شما پس از شست‌و‌شو، قبل از سه دقیقه صورت را با مرطوب‌کننده پوشش دهید.

این کار کمک می‌کند که پوست در طول روز هیدراته و شاداب بماند.

که البته کرم مرطوب کننده مناسب پوست خشک نباید شامل مواد تحریک‌کننده باشد و بهتر است در فرمولاسیون آن ترکیباتی نظیر هیالورونیک اسید، سرامیدها، گلیسیرین و ویتامین‌های گروه” بی” حضور داشته باشند.

گام چهارم ؛ کرم ضدآفتاب

پس از استفاده از مرطوب کننده ها ، باید پوست خود را در برابر اشعه‌های مضر خورشید، حفاظت کنید. که مانند مرحله قبلی، برای سلامتی پوست بسیار حیاتی است .

زیرا پوست را از آسیب‌های اشعه ماورای بنفش حفظ می‌کند. برای انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب پوست خشک، به عدد روی تیوپ کرم دقت کنید .

کمتر 30 نباشد در واقع باید “اس پی اف کرم نباید از 30 کمتر باشد و البته در بزرگ سالان”SPF (فاکتور حفاظتی در برابر خورشید)

علاوه بر اینکه از کرم ضدآفتاب استفاده از لباس مناسب، عینک آفتابی ، ایستادن در سایه از دیگران موارد نگهداری از پوست خشک و یا پوس حساس می باشد.

این مراحل چهارگانه‌ی برای روتین پوست خشک است و کسانی که دارای این نوع پوست هستند برای شادابی و نشاط پوست میتوانند از آن پیروی کنند. بعد از این مراحل ، می‌توانید از کرم پودر و آرایش موردنظر خود استفاده کنید.

روتین پوست خشک شبانه

 

آموزش ساخت کرم دست ساز معجزه

 

با انجام روتین شبانه پوست خشک تمام خستگی و شلوغی روزانه را از پوست بگیرید تا پوست شما سرحال و تمیز و برای خوابی آرام آماده شود.

در مقالات بعدی راجب روتین پوست های چرب به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

گام اول ؛ پاک‌کردن آرایش

نخستین گام برای مراقبت شبانه از پوست خشک این است که باید بقایای آرایش را از روی صورت خود پاک کنید.

بهتر است از یک پاک‌کننده با پایه روغنی استفاده کنید تا ذرات محصولات آرایشی باقی مانده روی پوست را در خود حل کند و پوست خشک را برای شست‌و‌شو آماده کند.

گام دوم ؛ شست‌و‌شوی صورت

مانند روتین شست و شو در صبح، باید با شوینده‌ای ملایم پوست خود را خوب بشویید تا باقی‌مانده‌ی آلودگی‌ها و ذرات از شب قیل و حتی زمان خواب از روی صورت پاک شود.

پاک‌سازی و طریقه شست‌و‌شوی سالم، اولین گام برای حفظ سلامتی پوست است..

گام سوم ؛ استفاده از لایه‌بردار

این مرحله را فقط دو بار در هفته با استفاده از یک اسکراب انجام دهید تا سلول‌های مرده از سطح پوست پاک شوند.

لایه‌برداری منظم کمک می‌کند که پوستی نرم و صاف داشته باشید. نکته‌ی مهم برای افراد با پوست خشک این است که از اسکرابی استفاده کنند که خاصیت مرطوب‌کنندگی داشته باشد..

گام چهارم؛ استفاده از سرم آب‌رسان

سرم و استفده منظم از آن باعث سلامتی و ترمیم پوست است. برای پوست خشک حتماً از سرم‌های استفاده کنید که حاوی ویتامین و اسید هیالورونیک هستند. نرمی و شادابی پوست را پس از استفاده از سرم لمس خواهید کرد.

گام پنجم ؛ استفاده از کرم مرطوب‌کننده شب

در روتین پوست خشک این مرحله بسیار اساسی می باشد.زیرا کرم مرطوب کننده شما اگر با کیفیت نباشد وضعیت پوست را دچار بحران می کند.

بنابراین مرطوب کننده ای استفاده کنید که رطوب پوست را حفظ کند.با توجه به ویژگی های پوستتان،کرم مرطوب کننده مناسب را برگزینید شاید انتخاب و ترجیح شما کرم ضد پیری یا روشن کننده یا ضد لک باشد این به ویژگی های پوست شما بر می گردد.

گام ششم ؛ استفاده از کرم دور چشم

در تمامی نقاط بدن ما ناحیه اطراف چشم از نازک ترین و در عین حال ظریف ترین پوست را دارا می باشد.

پوست ناحیه اطراف چشم دارای غدد چربی کمی است بنابراین باید از یک کرم دور چشم که مغذی و مناسب برای روتین و تکمیل پروسه،می باشد بهره برد.

شما عزیزان میتوانید با مشاوره های پوستی 24 ساعته ما در تماس باشید و نوع پوست خود و همچنین محصولات مناسب برای پوست خود را بشناسید و پوستی فوق العاده داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *