مقالات, کرم معجزه

همه چیز درمورد کرم معجزه شب

روش ساخت کرم معجزه سایت درویشی

همه چیزدرمورد کرم معجزه شب:

 

کرم معجزه شب

09906922783

 

در بازار امروزی کرمهای زیادی از چمله کرم معجزه وجود دارد که در رفع لک و جوش و مشکلات پوستی شما موثرند. اما اینکه با کمک داروساز و مشاوره پوستی بطور رایگان و آنلاین بتوانید اصولی مشاوره شوید و از اعتبار انها استفاده کنید را در همه فروشگاها نخواهید دید .

 

در گروه کرم سازی و مشاوره پوستی درویشی
روزانه حداقل ۱۰۰ نفر بطور انلاین مشاوره پوستی میگیرند و بدیهی است نتیجه درمان را گزارش کنند و در صفحه اینستگرام و کانالهای ارسالی تلگرام این موارد بطور مستند ارائه شده است.

نحوه مشاوره توسط داروسازان کرم معجزه چگونه است؟

کرم معجزه درویشی در حال حاظر چهار نوع پایه کرم دارد و در هر پایه کرم با توجه به پوست مشتری و توان خرید آن دوز های مختلفی عرضه میشود.
مثلا معروف ترین کرم معجزه شب کرم شماره یک است که در سه حالت ساخته میشود به نامهای کرم معجزه نوع یک ویژه ، کرم معجزه نوع یک نقره ، و کرم معجزه نوع یک معمولی

تفاوت انواع کرم های شماره یک معجزه شب :

کرم شماره یک خود بر پایه ترکیبات گیاهی ساخته شده و از ترکیبات داروسازی بی ضرر و مفید نظیر ازلاییک اسید و اربوتین بهره گرفته است .
ما متناسب با توان مالی مشتری غلظت های مختلفی از کرم نوع یک را ساختیم
در نمونه معمولی رایج بازار کرم معجزه رقیق ترین حالت موثر است یعنی کرمی بدون جوانه گندم و هیدروکینون و… اما موثر در رفع لک و جوش
در نمونه دوز عالی نقره ترکیبات معمولی با غلظت دوبرابر و در کنار پودر سفیداب نقره تاثیر چشمگیر تری پر رفع لک و سرعت رفع ان و مشکلات جوش رو خواهید دید در این نمونه از ازلاییک اسید استفاده شده اما شرکت دارویی آن ایرانی بوده و به همین دلیل از حالت ویژه ارزان تر است.

در در حالت نوع یک ویژه یا سفارشی کرم معجزه گر غلیظ و موثر تر بوده و ترکیبات گران قیمت آن آلمانی و از برند شرکت مرک آلمان است ، یعنی هم غلیظ تر و هم با اصالت تر و در نتیجه گران تر از نمونهای دیگر،کرمهای معجزه درویشی مواد افزودنی مانند جوانه گندم و نشاسته را ندارد این ترکیبات صرفا توسط سود جویان برای افزایش پف کرم استفاده میشود.

در کرم شماره دو درویشی ساختار کرم بطور کلی تغییر میکند ،
در اینجا بحث رفع کک و مک و مشکلات زمینه ای پوست اهمیت بیشتری دارد .
البته پیشنهاد مشاوران پوستی ما این است تا دو الی سه دوره از کرم معجزه نوع یک استفاده شود و اگرچنانچه مشکلات پوستی تغییری نکرد آن زمان از کرم های شماره دو یا سه استفاده شود.

کرم شماره سه معجزه شب درویشی :
همانطور که در بالا عرض کردیم بعد از گذشت دورهای درمان با کرم شماره یک اگر همچنان مشکلات پوستی وجود داشت میتوانید ازین کرم استفاده کنید لازم بذکر است در پوستهایی که کرم معجزه شماره سه به انها پیشنهاد میشود بحث کلاژن سازی و جوانسازی اهمیت بالایی دارد
در این فرمول از ترکیباتی استفاده شده که پوست شما رو سفت و کلاژن سازی میکند.

در نمونه چهار کرم معجزه شب موضوع اصلی لک های مقاوم به درمان است، برای افرادی که بارها نسخهای متعدد کرم را استفاده کردند این محصول به عنوان کرم درمانی پیشنهاد میشود.
این ترکیب در سال ۱۴۰۲ ساخته شد و خب رضایتهای زیادی رو همراه داشته.

پیشنهاد گروه کرم سازی ما این است که عکس پوست شما بیشترین کمک را به سما خواهد کرد.
ما همواره در همه پیام رسانها منتظر مشخصات پوستی شما هستیم
09906922783

در قسمتهای مختلفی از وب سایت ویسها و فیلمهایی را برای اطلاعات بیشتر گذاشتیم
کلیک کنید و ببینید.

 

قسمت پایانی مقاله

تعدادی از مواد طبیعی وجود دارد که می تواند به حذف پوسته پوسته یا روشن شدن پوست کمک کند، اما هیچ راه حل جادویی وجود ندارد که قطعی و همیشگی باشد. مهمترین چیز این است که رژیم غذایی سالم داشته باشید و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

چگونه در منزل به پوست خود برسیم بدون هیچ درمانی:

برخی از مواد فعال: لیمو: حاوی ویتامین C است که به تولید کلاژن کمک می کند. می توان قطره های آب لیمو را روی پوست ریخت.
روغن زیتون: خاصیت امولسیون کنندگی دارد که به حذف سلول های مرده روی سطح پوست کمک می کند. روغن بادام: حاوی ویتامین های ارزشمندی برای سلامت پوست است.
روغن کافور: آنتی باکتریال و پاک کننده پوست. آب گوجه فرنگی: سرشار از آنتی اکسیدان است که به روشن شدن پوست کمک می کند.
آب هویج: سلول های مرده را از بین می برد و از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند.

مهمترین چیز این است که همیشه از قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید، تمیز نگه داشتن صورت و استفاده از مرطوب کننده های معمولی خودداری کنید.

 

مصرف کرم معجزه شب درویشی با روتین حاصی که دارد شما را از هر گ.نه درمانی بی نیاز میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *