مقالات, سوالات پر تکرار, کرم معجزه

روش مصرف کرم دست ساز معجزه چگونه است؟

روش مصرف کرم معجزه دوریشی

روش مصرف کرم دست ساز معجزه یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به آن دقت کرد . استفاده از هر نوع کرمی روش مصرف خاص خود را دارد . توضیح اینکه ما یک کرم را چگونه باید استفاده کنیم به دو منظور است :

اول برای اینکه وقتی ما محصول جدیدی بخصوص کرم را خریداری میکنیم ممکن است روش مصرف آن را ندانیم و نیاز داشته باشیم که درباره آن توضیح و آموزشی ببینیم .

اما در حالت دوم پیش می آید که ما تصور کنیم که یک کرم عادی و مانند سایر کرم ها را مصرف میکنیم اما در حقیقت برای استفاده از آن باید نکاتی را رعایت کنیم .

اما یک سوال پیش می آید ، چه نیازی به رعایت و توجه به این دستورالعمل ها است ؟ جواب ساده است ! تمامی این کارها برای این است که حداکثر نتیجه را از کرم مصرفی بگیریم و از نتیجه آن احساس رضایت کنیم.

روش مصرف کرم دست ساز و روش ساخت کرم معجزه

میزان استفاده از کرم در طول روز، مدت استفاده از آن و روش مصرف آن ، همگی به نوع پوست ( چرب ، خشک ، مختلط ) و علت تجویز آن ( ضد لک ، چروک ، اگزما و… ) بستگی دارد .

ساخت کرم دست ساز معجزه کرمی برای درمان لکه های پوستی ، جوش و آکنه است از این قاعده مستثنا نیست و آن نیز روش مصرف خاص خود را دارد.

اولین قدمی که برای هر نوع کرمی باید انجام داد تست حساسیت است . افراد دارای ویژگی های مختلفی هستند و طبیعی است که به مواد گوناگونی واکنش نشان دهند . خیلی از افراد هستند که به ساده ترین مواد موجود در طبیعت که بعضاً در کرم ها نیزاستفاده می شوند حساسیت نشان می دهند.

در مقابل هستند کسانی که تقریباً به چیزی حساسیت ندارند.این واکنش‌ها می‌تواند در قالب سوزش ، تورم ، قرمزی ، جوشهای ریز قرمز و … ظاهر شوند.

فواید مصرف کرم معجزه شب درویشی
قدم بعدی بعد از تست حساسیت ، استفاده از آن بر روی پوست است . شما برای استفاده از هر نوع کرمی قبل از آن باید پوست صورتتان را تمیز کنید . اما این کار چه ضرورتی دارد ؟ وقتی شما کرم را بر روی پوستی که دارای کثیفی و آلودگی است استفاده می کنید.

منافذ پوست شما قبلا از این آلودگی مسدود شده است و دیگر امکانی برای نفوذ مواد مغذی موجود در کرم برای نفوذ به عمق پوست شما و در نتیجه اثر بخشی ندارد . پس پاک کردن پوست از هر نوع آلودگی و یا مواد دیگر مانند ضد آفتاب ، کرم های آبرسان ، ترمیم کننده و… امری مهم است.

برای این کار می‌توانید از شوینده های مخصوص پوستتان استفاده کنید. بعد از تمیز کردن پوست خود ، آن را با یک حوله به آرامی خشک کنید و رطوبت آن را بگیرید . بعد از شستشوی پوست صورت نوبت به استفاده از کرم می رسد ، به این نکته دقت کنید که مقدار مصرف از کرم بسیار مهم است.

به این معنی که به دلیل خاصیت کرم ، مقدار زیادی از آن را مصرف نکنید که اصطلاحاً تاثیر بیشتری بگذارد بلکه برعکس کارایی مطلوب خود را ندارد .

از آنجا که کرم های معجزه خاصیت ضد لک و روشن کنندگی دارند در نتیجه نباید مقدار زیادی از آن را بر روی پوست صورت خود استفاده کنید . استفاده از آن تا هفته اول به اندازه یک عدس در نواحی مختلف صورت توصیه می شود.
کرم را به آرامی بر روی پوست به خصوص در اطراف چشم ماساژ دهید.

به طوری که یک لایه نازک از آن بر روی پوست قرار گیرد، بعد از یک هفته می توانیم مقدار مصرفی آن را کمی بیشتر کنید ( به اندازه یک نخود ) .

ممکن است تا هفته های اول استفاده از آن دچار جوش های ریز شوید که این واکنشی طبیعی است. استفاده از این کرم دست ساز را بیشتر در شب توصیه می کند البته به غیر از مرطوب کننده ها که هر وقت در پوست احساس خشکی کردید باید از آنها استفاده کنید . این امر به چند دلیل توصیه می شود :

روش مصرف کرم دست ساز معجزه

شما عزیزان میتوانید با مشاوران تخصصی پوست ما ارتباط برقرار کنید و با توجه به پوست خود کرم مناسب را تهیه و مصرف کنید تا اثر بخشی بیشتری از محصول داشته باشید.

اول اینکه پوست صورت در طول روز بیشتر در معرض آلودگی های محیطی است و منافذ پوست دچار آلودگی و مسدود شدن هستند.

دوم اینکه وقتی کرمی دارای خاصیت ضد لک و روشن کنندگی باشد یعنی پوست صورت لایه برداری می شود و در نتیجه در طول روز و وجود آفتاب آسیب پذیری آن بیشتر می شود .

سوم اینکه پوست انسان در شب به ترمیم خود میپردازد و بهترین زمان برای استفاده از این کرم ها ، شب است که پوست در حین بازسازی خود بتواند از مواد مغذی موجود در کرم استفاده کند .

در هنگام صبح صورت خود را شسته و از ضدآفتاب در طول روز استفاده کنید تا پوست دچارمشکل نشود . دقت کنید که کرم های دست ساز معجزه دوره مصرف ۴۰ روزه دارد و شما باید مقدار مصرف را طوری تنظیم کنید که بتوانید تا چهل روز از آن استفاده کنید .

اگر شما در حین مصرف کرم ها اصول آن را رعایت نکنید پوست شما قطعاً دچار مشکلاتی میشود به عنوان مثال وقتی شما از کرمی با خاصیت ضد لک استفاده می کنید پوست دچار لایه برداری و در نتیجه نازک شدن می‌شود ، در این حالت اگر شما از ضد آفتاب استفاده نکنید پوست شما وضعیتی بدتر از حالت اول پیدا می کند .

بعضی از کرم ها هستند که دارای خاصیتی درمانی برای جوش های صورت هستند . در این حالت این کرم ها به کاهش التهاب ناشی از جوش ها و در نتیجه خشک کردن آنها می پردازند در نتیجه پوست دچار خشکی شده و نیاز شدید به آبرسان پیدا می کند.

در کل کرم های دست ساز چون از مواد طبیعی استفاده مکنند میتوان اطمینان بیشتری به آن داشت به همین دلیل آموزش ساخت کرم دست ساز هم بسیار دارای اهمیت است .

اگر از آب رسانی مناسب جهت جبران کم آبی پوست استفاده نشود پوست ما به شدت دهیدراته می شود یعنی آب بافت صورت از بین میرود و در نتیجه دچار خشکی پوست می شوید.

درست است که کرم ها نقش اساسی را در بهبود وضعیت پوست ما دارند اما رعایت نکات مصرفی آنها نیز در این روند بهبود تاثیر گذار است .

وقتی شما گران ترین و کاربردی ترین کرم را برای مشکلات پوستی خود تهیه کنید اما اصول بعد از آن را رعایت نکنید در حقیقت هیچ کار مفیدی برای پوست خود انجام نداده اید زیرا تنها کرم نیست.

که اهمیت دارد بلکه مراقبتهای بعد از آن نیز دارای اهمیت است پس اگر به پوست خود اهمیت می دهید تمام اصول قبل و بعد از آن را به خوبی انجام دهید تا به نتیجه ی دلخواه خود دست یابید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *