مقالات, سوالات پر تکرار, کرم معجزه

روش ساخت کرم شب معجزه درویشی چگونه است؟

روش ساخت کرم شب معجزه

روش ساخت کرم شب معجزه

در وحله اول چیزی که بسیار اهمیت دارد روش ساخت کرم شب معجزه است و استفاده کردن از کرم معجزه شب اصل و همچنین مواد اولیه ساخت کرم معجزه است که در این مقاله تمام تلاشمان را کرده ایم که آنچیزی که به شما در انتخاب کرم مناسب کمک میکند را بیان کنیم .

کرم معجزه کارایی بسیاری دارد ، از جمله : درمان جوش و جای جوش ، جوشهای سر سیاه ، ترک های پوستی بارداری ، آفتاب سوختگی ، تیرگی دور چشم ، از بین برنده سلول های مرده پوست ، روشن سازی پوست ( دو تا سه درجه ) .

همچنین باعث شفاف سازی و جوانسازی دائم پوست ، در نواحی تیره بدن مانند : زانو، آرنج ، کشاله ران و قوزک پا و … میشود . شما میتوانید در این موارد از این کرم استفاده کنید .

شما می توانید با گذراندن دوره آموزش ساخت کرم های دست ساز گیاهی مشکلات پوستی خود و دیگران را تشخیص دهید و اقدام به ساخت کرم گیاهی مناسب نمایید .

کرم گیاهی شب معجزه

روش ساخت کرم شب معجزه درویشی

در این قسمت قرار است با آموزش ساخت کرم دست ساز شب معجزه بیشتر آشنا شویم ؛

مواد لازم :
زردچوبه ، روغن آرگان ، آلوئه ورا ، سفید آب نقره ، خاکشیر، ضدلک ارچ ، عصاره شیرین بیان ، روغن گل بنفشه ، ویتامین E و C و در مواردی هم استفاده از سیاه دانه ، جوانه گندم ، امگا 3و 6 ، پودر گل انار و کف دریا .

قبل از هر چیزی اجازه دهید تا به توضیح یک مسئله مهم بپردازیم ؛ زیبا بودن صرفاً با داشتن پوستی کاملاً روشن و یکدست نیست . داشتن پوستی شفاف و بدون آکنه ، خواسته ای کاملا منطقی است اما صرف داشتن پوستی سفید برای زیبا بودن کاملاً غلط است .

چه کرم های روشن کننده پوست و چه کرم های سفید کننده گیاهی به شما کمک میکند که آکنه ، جوش ها و لکه های موجود روی پوست را محو کرده و پوستی یکدست و شفاف داشته باشید .

در اینجا به معرفی محصولات گیاهی پوستی می پردازیم و شما را با عوارض کرم های روشن کننده شیمیایی بیشتر آشنا خواهیم کرد .

در صورتی که به محصولات گیاهی پوست علاقه‌مند هستید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید . چرا پوست ما دچار لک می شود ؟

برای ایجاد لک بر روی پوست صورت دلایل بسیاری وجود دارد از جمله :

آفتاب سوختگی ، تغذیه ناسالم ، عوارض مصرف دارو و … همه اینها باعث لکه هایی بر روی پوست صورت یا نقاط دیگر بدن می‌شود .

در این هنگام مناسب ترین کار برای درمان سریع ، مراجعه به پزشک متخصص است معاینه دقیق پوست شما بسته به نوع لک و میزان عمق آن ، کرم ضدلک و سفیدکننده تجویز می‌کند که با سپری کردن دوره درمان ، لک ها ی موجود برطرف شده و پوست شما دوباره شفافیت و زیبایی اش را به دست می آورد .

روشن کننده های پوست چه کاربردی دارند ؟

رنگ پوست هر فردی در کل کره زمین متفاوت است ، افراد اروپایی دارای رنگ پوست سفید ، در خاورمیانه مردم رنگ پوست گندمی روشن و در آفریقا رنگ پوست مردم تیره است .

در منطقه زندگی هرچقدر آفتاب بیشتر باشد ملانو سیت ها فعالیت بیشتری خواهند داشت و رنگ پوستی تیره را ایجاد خواهد کرد . استفاده از محصولات گیاهی روشن کننده ، به روشن شدن یک یا دو درجه کامل پوست کمکی نمی کند .

اما باعث روشن شدن قسمت هایی از صورت میشوند ، پوست هنگامی که در معرض اتفاقات مختلف قرار می گیرد ، دچار تغییر رنگ بافت می شود مثل بخش‌هایی مانند چانه ، پیشانی و گونه ها .

این تغییر می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد مانند اختلالات هورمونی مصرف دارو قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا حتی استفاده از برخی آنتی بیوتیک ها .

آموزش ساخت کرم معجزه و انواع کرم روشن کننده گیاهی

رفع تیرگی پوست کرم معجزه درویشی

قبل از اینکه نحوه ساخت یک کرم سفید کننده گیاهی را به شما آموزش دهیم بسیار مهم است که درباره نحوه نگهداری و مراقبت از پوست کمی بیشتر بدانید .

به دلیل انباشته شدن سلول‌های مرده بر روی پوست و همچنین اشعه های مضرUV ، رنگ پوست به مرور زمان تیره می شود . بنابراین ابتدا باید پوست خود را لایه برداری و پاکسازی نمایید تا از نبود ناخالصی ها و سلول های مرده بر روی آن مطمئن شویم .

بعد از اینکه پوست خود را پاکسازی کردید لازم است آن را هیدراته نگه دارید ، حتماً قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید تا اشعه های uv پوستتان را دچار آسیب نکند .

روش ساخت کرم دست ساز و کاربرد کرم های شب چیست آیا می توان از آنها در طول روز نیز استفاده کرد ؟

این نوع کرم ها که پیش از خواب استفاده می شوند و حاوی ترکیبات بسیاری با کاربردهای مختلف هستند که عمده ترین آن آبرسانی و خاصیت ضد چروک است .

این کرم حاوی ترکیباتی است مانند : رتینوئیک یا اسیدهای میوه به نام گلی کیلو اسید ها هستند که نمی توانند در طول روز استفاده شوند زیرا این ترکیبات در تماس با نور خورشید غیرفعال شده و عملکرد خود را از دست میدهند .

علاوه بر این امکان دارد این ترکیبات در مواجهه با نور باعث ایجاد التهاب و قرمزی پوست شوند . استفاده از کرم های شب از چند جهت مفید است از آنجا که شب بدن در حال استراحت است و چین های ناشی از فعالیت های پوستی روی صورت کمتر است .

در نتیجه کرم در یک سطح صاف روی پوست قرار می گیرد بنابراین فرصت بیشتری برای نفوذ به لایه های پوست را دارد . به عقیده بیشتر متخصصان پوست شب ، زمان احیا و بازسازی سلول‌های پوستی است

بنابراین استفاده از کرم های شب در طول این بازسازی ممکن است کمک کننده باشد . کرم های شب معمولاً حاوی ترکیبات سرامید هستند که یکی از چربی های بین سلولی پوست است بنابراین تا عمقی که قادر به نفوذ است می تواند جبران کننده کم آبی پوست شود .

واقعیت این است که قدرت نفوذی این ترکیبات کرم معجزه در عمیق‌ترین لایه‌های پوست ممکن نیست و قدرت ضد چروکی کرم ها ناشی از خاصیت آبرسانی است . در واقع با آبرسانی به پوست چین و چروک های روی آن تا حدودی باز می شود.

تا عمقی که از نظر مولکولی امکان پذیر است باعث می شود که پوست تا حدی کشیده تر و صاف تر شود این کرم‌ها حاوی ترکیبات کوچک کننده منافذ پوست نیز هستند.

که باعث میشود پوست حالت یکدست تری پیدا کند در نتیجه فرد تصور می کند ترکیبات این کرم‌ها خاصیت بوتاکس دارد که البته این طور نیست.

روش ساخت کرم شب معجزه یکی از مواردی است که باید دقت زیادی در آن داشت  و برای استفاده از کرم شب معجزه و اینکه محصول اصل را تهیه میکنید بسیار محتاط و با دقت عمل کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *