مقالات, سوالات پر تکرار, کرم معجزه

آیا میتوان از ساخت کرم به روش های سنتی نتیجه خوبی گرفت؟

ساخت کرم به روش های سنتی درویشی

ساخت کرم به روش های سنتی امروزه خیلی اهمیت داده میشود و مورد مطالعه و تحقیق قرار میگیرد زیرا تقریبا همه به این نتیجه رسیده اند که ارگانیک بودن مواد آرایشی و بهداشتی کمک بزرگی به بهبود پوست های آسیب دیده میکند .

کرمهای گیاهی و دست ساز ، عمدتا از ترکیباتی ایمن ، بی ضرر و موثری برای پوست با ساختاری متفاوت از سایر کرم ها تهیه میکند . از آنجایی که پوست انسان اولین خط دفاعی بدن در برابر میکروب ها وعوامل مضر خارجی است ، در نتیجه حساسیت بیشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی باید به خرج داد .

پوست مهمترین مسئله ای است که تاثیر مهم و بسزایی در زیبایی افراد دارد . کرم های گیاهی کاربرد های فراوانی در صنعت زیبایی دارند و به دلیل مراقبت و محافظت از پوست ، بسیار مهم هستند . در صورت بی توجهی به پوست عوارض جبران ناپذیری را ممکن است داشته باشد .

استفاده از لوازم آرایشی ، امروز به یکی از نیازهای روزانه زنان تبدیل شده حال که نمی توان استفاده از لوازم آرایشی را کنار گذاشت بهتر از لوازم آرایشی _ بهداشتی گیاهی استفاده کرد . کرم های گوناگونی برای سنین مختلف وجود دارد که با تاثیرات متفاوت بر روی پوست ، که ارتباط مستقیمی با سلامت آن دارد .

آیا ساخت کرم به روش های سنتی برای پوست مفید است ؟

چناچه از کرم های دست ساز و یا تقلبی استفاده شود ، نه تنها سلامتی پوست به خطر می‌افتند بلکه فرد دچار مشکلات دیگری از جمله مشکلات تنفسی می شود . به جای استفاده از لوازم آرایشی بر پایه مواد و فرمولاسیون شیمیایی ، از لوازم آرایشی _ بهداشتی گیاهی استفاده کنید ، با این کار هم سلامتی خود را تضمین کرده اید و هم به ظاهر خود اهمیت داده اید .

کرم معجزه که امروزه با استقبال زیادی روبه رو شده است ، در بازار افرادی با هدف کسب سود ،ساخت کرم دست ساز معجزه تقلبی با عنوان کرم معجزه را وارد کرده اند که فرمولاسیون نادرستی داشته و حاوی موادی است که باعث بروز خطرات و مشکلات مختلفی می شود .

 

ساخت کرم به روش های سنتی و گیاهی

 

فواید کرم دست ساز معجزه

کرم های دست ساز هیدروکینون و کورتون موجود در بازار که در مدت زمان کوتاهی باعث از بین بردن لکه های پوستی و همچنین شفافیت پوست میشود ، و در نتیجه رضایت مصرف کننده را به دنبال دارد ،

اما مصرف این نوع کرم ها در مدت زمان طولانی باعث بروز انواع بیماری های پوستی شده و مشکلات تنفسی ، رنگ پریدگی و ضعف اندام ها را در پی دارد .کرم های مشابه دست ساز به خاطر وجود هیدروکینون تاثیر قابل توجهی درمدت زمان کوتاهی در روشنی پوست می گذارد ،

اما عوارض جانبی منفی هیدروکینون باعث شده این کرم ها درجه ایمنی f را دریافت کنند . سازمان غذا و دارو هشدار داده که از مصرف محصولات حاوی هیدروکینون خودداری کنید .

از موارد ضرر کرم های حاوی هیدروکینون می توان به : سرطان زا ، جهش زا بودن آن و سمی بودن برای ارگان های مختلف ، حساسیت و آلرژیک زا بودن برای پوست و تحریک پوست اشاره کرد .

از دیگر مضرات این کرم ها می توان به این موارد نیز اشاره کرد که مصرف پمادهای کورتون تا 70% باعث بهبودی بیماری های پوستی فرد شده اما استفاده بیش از ۲ تا ۳ هفته از پماد کورتون بیماری های مثل نازک شدن پوست و عروق سطحی آن و افزایش عفونت‌های ویروسی RT را افزایش خواهد داد .

مصرف پمادهای کورتون در اطراف چشم باعث ایجاد بیماری های آب مروارید ، آب سیاه و افزایش فشار به چشم می شود .

کاری که روشن کننده های پوستی انجام می دهند تغییر در روند طبیعی پوست است ، عملی که این محصولات بر روی پوست انجام می دهند در نتیجه منجر به نازک و ضعیف شدن پوست شده و همراه با آن خط دفاعی را تضعیف می کند و در نتیجه تمای این روند ، پوست ما در برابر ساده ترین تغییرات محیطی مانند سرما و نور خورشید ، دچار التهاب و آسیب می شود

.
محصولات آرایشی _ بهداشتی متعددی وجود دارد و بسیاری از تولیدکنندگان ادعا می‌کند که محصولاتشان بر پایه مواد گیاهی ساخته می شود این دسته از محصولات آرایشی _ بهداشتی که با عنوان محصولات طبیعی شناخته می شود.

بر پایه مواد اولیه طبیعی بوده و ما به شما پیشنهاد می دهیم حال که نمی توان استفاده از لوازم آرایشی _ بهداشتی را کنار گذاشت بهتر از محصولات گیاهی به جای محصولات بر پایه مواد شیمیایی استفاده کنید با این کار هم سلامت خود را تضمین می کنید و هم مانند گذشته به ظاهر خود اهمیت داده اید .

انواع مختلفی از کرم دست ساز و گیاهی در بازار وجود دارد که هر کدام تخصص خاصی را انجام می دهند مانند : کرم های جوان کننده دست ساز ، کرم های ضد آفتاب دست ساز ، کرم های گیاهی و دست ساز آبرسان و ….

 

ساخت کرم به روش های سنتی و کرم معجزه

همه ما می دانیم که پوست یکی از مهم ترین و بزرگترین اجزای بدن است ، پوست ما روزانه در معرض مواد مختلفی قرار می گیرد که بعضی از آن ها نیز مضر هستند . برای این منظور آموزش ساخت کرم دست ساز نیز این روزها از علاقه مندان زیادی دارد.

بیشتر لوازم آرایشی و بهداشتی که در روتین روزانه ما قرار دارند حاوی مقادیری ازمواد شیمیایی هستند ، پوست ما قادر است تا 60% از این مواد مضر را جذب کند ! به نظر شما با این شرایطی که توضیح دادیم ، چه اتفاقی برای پوست ما می افتد ؟

خیلی راحت میتوانید با جایگزین کردن این مواد شیمیایی با کرم های گیاهی ، میزان آسیب و ابتلا به بیماری های مختلف را کاهش دهید . علاوه بر آن ، هنگام استفاده از کرم ها ومحصولات گیاهی ، این آرامش خیال را دارید که حداقل نسبت به سایر محصولات شیمیایی ، مواد مضر کمتری را استفاده میکنید وخطر ابتلا به انواع بیماری ها را کاهش داده اید .

کرم های گیاهی با حذف مواد شیمیایی از ترکیبات خود ، عوارض های ایجاد شده را به حداقل و چه بسا به صفر می رساند .

تمامی محصولات پوستی تولید شده با هدف تاثیر گذاری بر مشکلات پوستی و جلب رضایت مصرف کننده ها تولید و روانه بازار می شوند .

 

سهم ساخت کرم به روش های سنتی و دست ساز و گیاهی در بی ضرر بودن و میزان رضایت مندی بیشتر از سایر کرم های شیمیایی است که همین امر باعث رونق بازار کرم های دست ساز شده است .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *