مقالات, کرم معجزه

آموزش ساخت کرم معجزه + پشتیبانی رایگان

آموزش ساخت کرم معجزه دوریشی

آموزش ساخت کرم معجزه یکی از موارد جذاب و مهمی است که تقریبا تمام کسانی که از این محصول استفاده میکنند به آن علاقمند هستند و دوست دارند بدانند که چه ترکیبانی در کرم معجزه استفاده میشود .

با این دستور عمل می توانید به ساخت کرم دست ساز معجزه بپردازید و با آن ، اقدام به درمان جوش و آکنه کنید .

کرم ها دو دسته هستند کرم هایی که بر پایه آب یا به اصطلاح بیس آب دارند و کرم هایی که بر پایه روغن هستند .کرم های بر پایه روغن ، نیاز به مواد نگهدارنده ندارند و می توان در مدت زمان طولانی تری از آنها استفاده کرد ،

اما کرم هایی که بر پایه آب هستند نیازمند مواد نگهدارنده اند ، زیرا به دلیل بافت آب موجود در ترکیبات آن امکان رشد باکتری ها در کرم را افزایش میدهد ، این کرم ها در مقایسه با کرم هایی که پایه روغنی دارند زودتر فاسد می شوند .

(مواد نگهدارنده را به راحتی می توانید از سایت های معتبر خریداری کنید )

مواد لازم برای کرم دست ساز برای آموزش ساخت کرم دست ساز

گل همیشه بهار ( خشک شده ) ½ پیمانه ، آب جوش ۶۰ میلی لیتر ، موم عسل ۱۵ گرم ، روغن آووکادو ۱۵ گرم ، روغن آرگان ۱۰ گرم ، روغن لیمو ۱۵ قطره ، روغن بادام و یا روغن درخت چای ۱۵ قطره ، مواد نگهدارنده یک گرم

روش ساخت کرم شب معجزه و آموزش ساخت کرم معجزه

آموزش ساخت کرم معجزه شب و روز درویشی
ابتدا گل همیشه بهار خشک شده را با ۱۲۰ میلی در آب جوش درون ظرف ریخته و روی ظرف را بگذارید واجازه دهید دم بکشد . بعد از ۳۰ دقیقه مواد را از صافی رد کرده و گلهای خشک شده را جدا کنید .

در یک ظرف جداگانه شیشه ای مقاوم در برابر حرارت ، موم عسل را درون ظرف گذاشته و روغن آووکادو و روغن آرگان را به موم اضافه کنید.

سپس ۶۰ میلی لیتر از آب دم کشیده گل همیشه بهار را درون یک ظرف جداگانه مقاوم در برابر حرارت ریخته و آن را به همراه ظرف موم عسل درون یک ماهیتابه گذاشته ، تا نیمه در آن آب بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید و اجازه دهید آب کاملاً داغ شود .

بعد از گذشت ۲۰ دقیقه که موم کاملاً آب شد ، ماهیتابه را از روی حرارت برداشته و گل همیشه بهار را درون ظرف موم عسل آب شده بریزید و مواد را با یکدیگر مخلوط کنید تا مواد کم کم حالت سفت و جامد بگیرند .

ممکن است در هنگام مخلوط کردن مواد به دیوار های ظرف چسبیده و نگذارد مواد به خوبی مخلوط شوند ، برای این کار شما می توانید از یک همزن برقی استفاده کنید .

طریقه مخلوط کردن مواد به این صورت است که یک دقیقه مواد را هم می زنیم و بعد از یک دقیقه دست نگه می داریم و دوباره شروع می کنیم. این عمل را تا زمانی که مواد جامد شوند ادامه می دهیم پس از آنکه مواد حالت جامد پیدا کردند ،

مواد نگهدارنده را به آن می افزایم و مخلوط میکنیم . سپس روغن لیمو و روغن بادام و روغن درخت چای را به مواد اضافه میکنیم و کاملا مخلوط میکنیم تا زمانی که کرم حالت جامد پیدا کند مخلوط کردن را ادامه می دهیم .

در زمان مخلوط کردن مواد شاهد این هستید که آب از بافت کرم جدا می شود ، شما باید تا زمانی که تمام آب اضافی از کرم خارج شده باشد ، این آب را از کرم جدا کنید وبه ظرف دیگری انتقال دهید .
در آخر شما باید یک کرم یکدست و لطیف و بدون آب اضافی داشته باشید .

مواد لازم برای کرم روشن کننده برنج

مواد اولیه برای آموزش ساخت کرم معجزه
۲ قاشق غذاخوری برنج سفید ، کپسول ویتامین E ۴تا ۶ عدد ، روغن بادام شیرین ( چند قطره ) ، روغن معطر ( در صورت دلخواه )

روش ساخت و دوره ساخت کرم دست ساز

برنج را شسته و اجازه دهید با یک پیمانه آب کاملا خیس شود ( حداقل ۳ ساعت ) ، سپس برنج به همراه آب ظرف را درون میکسر ریخته وبهخوبی آسیاب کنید تا یک مایع یکدست تهیه شود ، مایع به دست آمده را درون ظرف کوچکی ، از صافی رد کنید.

مواد باقی مانده در صافی را فشار داده تا کاملا آب موجود در آن خارج شود سپس ظرف را روی حرارت ملایم قرار داده و به صورت مداوم هم بزنید تا زمانی که مایع شروع به سفت شدن کند . بعد از اینکه مواد به خالت کرمی درآمد آن را به ظرف دیگری منتقل کنید و اجازه دهید تا خنک شود .

بعد از آنکه مواد خنک شد ، کپسول های ویتامین E را سوراخ کرده و مایع آن را به مواد قبلی اضافه و مخلوط کنید .

سپس روغن بادام شیرین وروغن معطر ( مانند اسطوخودوس ) را به ترکیب افزوده و مخلوط کنید تا ترکیب کاملا یکدست شود .

کرم آماده است و می توانید آن را به ظرف مورد نظر منتقل کنید و درب آن را بسته نگه دارید ودر یخچال نگه داری شود . توجه داشته باشید که به علت خالص وطبیعی بودن ترکیب نمیتوان آنرا بیشنر از یک هفته استفاده کرد .

اما اگر قصد دارید مدت زمان بیشتری از این کرم استفاده منید ، باید به ترکیب خود مواد نگه دارنده اضافه کنید .

وجود برنج در این ترکیب باعث ایجاد خاصیت فوق العاده ای در روشن سازی پوست وکوچک کردن منافذ آن را دارد .

برنج دارای خاصیت لایه برداری بالایی دارد که باعث می شود سلول های مرده پوست از سطح پوست پاک شوند و آن را برای دریافت مواد مغذی آماده کند . قدرت جذب این کرم نسبت به کرم های دیگر بالا تر است .

و همین امر نیز اثر گذاری آن را دو تا سه برابر بیشتر از سایر کرم ها می کند . این ترکیب را بر روی پوست خود به آرامی ماساژ داده وبعد از ۱۰ تا ۲۰ دقیقه آن را به آرامی بشویید .

پشتیبانی رایگان سایت برای طرز تهیه کرم دست ساز

پشتیبانان سایت 24 ساعته در تلاش و خدمت رسانی برای بر طرف نمودن مشکلات و سوالات مشتریان ، حاضر هستند .

شما میتوانید در صورت هرگونه مشکل برای آموزش ساخت کرم معجزه در استفاده از سایت ویا دریافت مشاوره پوستی ، با پشتیبانان سایت تماس گرفته و از راهنمایی های آنان استفاده بنمایید .

مشاوران ما تمام وقت وکاملا رایگان ، یرای ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز حاضر و آماده هستند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *