کرم معجزه, مقالات

آموزش روش ساخت کرم معجزه درویشی

روش ساخت کرم معجزه درویشی

روش ساخت کرم معجزه یکی از موضوعاتی است که کسانی که از این محصول استفاده میکنند علاقه زیادی به آن دارند از این جهت که کرمی که استفاده میکنند چه ترکیباتی دارد و چگونه میتواند پوست آسیت دیده آنها را درمان کند .

پوست ما در طول روز در معرض آلودگی‌های محیطی قرار می گیرد این آلودگی ها می تواند گرد و خاک ، آلودگی هوا و غیره باشد . خیلی راحت می توانیم با استفاده از یک کرم دست ساز در هنگام شب و بعد از پاک کردن پوست از آلودگی ها پوست خود را ریکاوری کنیم.

از آنجا که انواع مختلفی از کرم های معجزه درویشی در دسترس است و برای انواع مشکلات مختلف پوستی کرمی اختصاصی دارند پس در نتیجه روش و مواد ساخت متفاوتی نیز وجود دارد .

اگربخواهیم به طور کلی بیان کنیم : کرم ها و لوسیون ها ، ترکیبی از دو ماده آب و روغن هستند . این دو ماده توسط امولسیفایر ها با یکدیگر ترکیب می شوند . امولسیفایر ها هم به صورت طبیعی و صنعتی وجود دارند.

ترکیبات بسیاری هستند که در کرم ها به عنوان امولسیفایرعملی می کنند مانند : سدیم بورات ، تری سدیم فسفات و …

امولسیفایر های طبیعی نیز مانند : زرده تخم مرغ ، خردل و …

برای تهیه کرم معجزه دوریشی میتوانید از طریق سایت کرم معجره و یا بقیه شبکه های اجتماعی اقدام کنید و همچین میتوانید برای مشاوره رایگان فرم مربوط را پر کنید و مشاوره های رایگان استفاده کنید.

آموزش ساخت کرم معجزه دست ساز روشی برای تغذیه پوست

در این کرم از موادی مانند سیب ، روغن زیتون و گلاب استفاده میشود.

سیب غنی از ویتامین A ،B ،C همچنین دارای آنتی اکسیدان است وجود این مواد باعث سالم و جوان ماندن پوست میشود .

آنتی اکسیدان نیز باعث افزایش درخشندگی و جوانسازی پوست ، گلاب و روغن زیتون هردو بهبود رنگ پوست و رنگدانه های آن میشوند همچنین روغن زیتون به عنوان یک نرم کننده طبیعی شناخته می شود .

گلاب نیز خاصیت متعادل سازی ph پوست را دارد .

 

روش ساخت کرم شب معجزه دست ساز

روش ساخت کرم معجزه سایت درویشی

یک سیب را به تکه های کوچک خرد کرده و درون مخلوط کن ریخته و سپس نصف فنجان روغن زیتون به آن اضافه کنید .

و اجازه دهید مخلوط کن به مدت ۵ الی ۷ دقیقه مواد با یکدیگر مخلوط کند و یک ترکیب غلیظ را آماده کند ترکیب را درون ظرفی ریخته و حرارت دهید و به مدت چند دقیقه صبر کنید.

تا مواد گرم شود سپس آنها را از ظرف خارج کرده تا خنک شوند بعد از خنک شدن نصف فنجان گلاب را به آن بیافزایید و در آخر آن را درون ظرف مورد نظر ریخته

کرم دست ساز معجزه برای لیفت صورت

این کرم شامل مواردی مانند : تخم کتان ، منبع اسید چرب امگا ۳ و ۶ ، روغن کنجد و ژل آلوئه ورا است .

تخم کتان خاصیت ضد چروک و لیفت کنندگی دارد و سرشار از ویتامین E است ، اسید چرب امگا ۳ و ۶ دو منبع غنی برای جوانسازی و چروک پوست عالی عمل می کند .

آلوئه ورا نیز خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد و سرشار از ویتامین C و مهمترین ماده آن بتا کاراتون و آنتی اکسیدان است . روغن کنجد به عنوان منبعی از ویتامین Eشناخته می شود و تاثیر فوق العاده ای بر روی چین و چروک های پوست می گذارد .

روش تهیه و روش ساخت کرم معجزه برای لیفت صورت

دو قاشق بذر تخم کتان را با دولیوان آب می جوشانیم تا ژل آن را جدا کنیم بعد از اینکه ژل آن آزاد شد اجازه می دهیم تا خنک شود و سپس آن را جدا میکنیم مواد را از صافی عبور می دهیم و درظرف جداگانه دو قاشق ژله تخم کتان را با یک قاشق ژله آلوئه ورا مخلوط میکنیم .

10 قطره روغن کنجد به آن اضافه میکنیم و مواد را خوب مخلوط میکنیم ترکیب یکدست حاصل می شود .

یک قاشق مرباخوری کرم نرم کننده به آن اضافه می کنیم سپس به خوبی مخلوط میکنیم تا مواد یکدست شود مخلوط را در ظرفی ریخته و استفاده کنیم توجه کنید که کرم را حتما در یخچال نگهداری کنید و بیشتر از ده روز نگهداری نشود .

 

کرم دست ساز معجزه برای جوش آکنه

برای تهیه این کرم شما به ۳۰ گرم ژل آلوئه ورا ۴۰، گرم آب مقطر ، ۸ گرم گلیسیرین ، ۳ گرم الکل ستیل ، ۴ گرم کره کاکائو ، ۱۳ گرم روغن گل مغربی ، ۵ گرم موم ، ۱گرم نگهدارنده ، ۲قطره روغن درخت چای ، ۲قطره روغن اسطوخودوس

 

آموزش ساخت کرم دست ساز برای جوش

روش ساخت کرم معجزه برای انواع پوست

آب مقطر را درون ظرفی ریخته و آلوئه ورا و گلیسیرین را به آن اضافه کنید . مواد را به خوبی مخلوط کنید در ظرفی جداگانه کره کاکائو الکل ستیل و موم را اضافه کنید هر دو ظرف را درون ظرفی بزرگ گذاشته و آب اطاف آن ها بریزید تا جایی که مواد درون آب باشند .

سپس ظرف را بر روی حرارت ملایم گذاشته اجازه دهید ۲۰ دقیقه حرارت ببیند تا مواد ذوب شوند .

ظرف حاوی آب مقطر را به ترکیب کره کاکائو اضافه کنید و هم بزنید تا خنک شدن دمای مواد به هم زدن خود ادامه دهید بعد از خنک شدن نگهدارنده را اضافه کنید.

و سپس مخلوط کنید در ادامه مابقی روغن ها را به آن اضافه کنید و وقتی مواد شروع به جامد شدن کرد آن را به ظرف مورد نظر انتقال دهید .

در مقالات بعدی میتوایند با مواد اولیه ساخت کرم معجزه آشنا شوید البته کرم های دست سازی که در خانه تولید میشوند کاملا با کرم معجزه موجود در بازار متفاوت است .

 

کرم دست ساز معجزه برای جوانسازی و شفافیت پوست

برای تهیه این کرم به گلاب ، ویتامینE ، روغن بادام شیرین ، ژل آلوئه ورا نیاز دارید.

سه قاشق ژل آلوورا ، دو قاشق مرباخوری روغن بادام شیرین ، یک کپسول ویتامین e، یک قاشق مربا خوری گلاب

تمامی مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا شکل مواد به حالت کرمی در بیاید کرم را در ظرف مناسب ریخته و استفاده کنید اگر بخواهید مدت زمان طولانی تری از کرم استفاده کنید باید به آن قطره نگهدارنده بیفزایید .

کرم معجزه درویشی نیز مانند سایر کرم های موجود در بازار داری فرمولاسیون خاص خود است ونمی تواند ترکیبی صد در صد مشابه با آن را تهیه وتولید کرد.

ما در این مقاله سعی کردیم تا با آموزش های نزدیک به روش اصلی ، کرم هایی طبیعی وکاربردی به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آنان به مرور شاهد تغییرات مثبت پوست خود باشید .

توجه کنید که کرم های معجزه ، کرم هایی گیاهی معرفی می شوند ، پس می توان از کرم هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم به عنوان یک کرم معجزه نام برد . و اینکه روش ساخت کرم معجزه که در این مقاله گفته شد .

برای مصارف خانگی است و نه تولید و فروش آن. شما عزیزان میتوانید کسب اطلاعات بیشتر راجب کرم اصل معجزه پیج اینستاگرام celaracream را دنبال کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *