کرم معجزه, مقالات

رفع لک و تیرگی صورت با کرم معجزه درویشی

رفع لک و تیرگی صورت با کرم معجزه دوریشی

رفع لک و تیرگی صورت یکی از دغدغه های بزرگ خانم هاست کرم معجزه یک کرم برای برطرف کردن مشکلات پوستی و درمان آسیب های مختلف پوستی است.

سه تا از مشکلات اصلی پوست که همه انواع و درجات کرم معجزه قادر هستند آنها را درمان کنند رفع لک و تیرگی صورت و درمان جوش است.برای بررسی بیشتر این کرم ها و بیشتر آشنا کردن شما با آن ها در خدمت تان هستیم.

کرم معجزه چیست و چه کاربردی دارد و رفع لک و تیرگی صورت ؟

کرم معجزه کرمی است که می تواند پوست را بهبود ببخشد و رفع تیرگی و لک پوست انجام دهد و آن را از آسیب ها و خطرات و جوش و لک و تیرگی و هرگونه دیگر از مشکلات پوستی در امان نگه دارد.

این کرم با کمک دکتران و متخصصان در یک کارگاه ساخته میشود و چون مواد اولیه آن توسط خود سازندگان آن تهیه میشود خرید آن از کارگاه خیلی به صرفه تر و کم هزینه تر است. کرم معجزه در سه درجه متفاوت عرضه میشود که هر سه درجه رفع تیرگی و لک صورت را انجام می دهند.

کرم معجزه برای رفع لک و تیرگی صورت :

کرم معجزه شب درویشی یکی از کرم های معجزه پر طرفدار است که عملکرد خیلی خوبی روی پوست دارد و پوست را درمان می کند.

تاثیرات کرم معجزه شب روی پوست باعث می شود پوستی بدون هیچ آسیب دیدگی و سالم داشته باشید. البته نا گفته نماند که روش استفاده از کرم معجزه درویشی با بقیه کرم ها کمی تفاوت دارد. که آن را در ادامه برایتان شرح میدهیم.

روش مصرف کرم معجزه شب:

روش مصرف کرم معجزه شب خیلی آسان است و وقت گیر هم نیست فقط کمی نیاز به حوصله و دقت دارد. قبل از هر چیز در اولین مرحله باید تست حساسیت انجام دهید برای انجام تست حساسیت کافی است بخش کوچکی از کرم معجزه را روی مچ دست یا پشت دست قرار دهید.

این روش تست حساسیت را می توانید برای همه کرم ها و محصولات مختلف انجام دهید. بعد از چند دقیقه اگر هیچ گونه خارش درد یا قرمزی و سوزش حس نکردید می توان گفت شما به این کرم حساسیت ندارید و با خیال راحت می توانید از این کرم استفاده نمایید.

قدم بعدی اینست که پوست تان را تمیز کنید . تمیز کردن پوست قبل و بعد استفاده از کرم الزامی است. منظور از تمیز کردن پوست این است که پوست تان بدون چربی یا کرم یا آبرسان و حتی ضد آفتاب باشد.

برای اینکه پوست تان را تمیز کنید باید آن را با یک شوینده بشورید. بهتر است که شویند مناسب پوست تان را با کمک مشاور انتخاب نمایید.بعد از شستن پوست آن را با یک حوله نرم و تمیز خشک کنید.

الان وقتش رسیده که از کرم استفاده کنید. مرحله اول درمان 50 روز طول می کشد و اگر پوست تان در یک مرحله کاملا درمان نشد مراحل بعدی را انجام دهید.

برای گذاشتن کرم روی پوست و استفاده از آن مقدار خیلی کمی را روی صورت تان قرار دهید در حدی که پوست تان را چرب کند و آن را بپوشاند.

درویشی چه کسی است و کرم معجزه چگونه باعث رفع تیرگی پوست میشود؟

درویشی سازنده کرم های معجزه و این محصول گیاهی کرم معجزه است. و شما میتوانید خیلی راحت برای گرفتن مشاوره های کاملا رایگان با شعیب درویشی سازنده کرم های معجزه در ارتباط باشید.

از آنجایی که آقای درویشی مدیر و موسس کارگاه کرم سازی است پس احساس می کنم وظیفه دارم راجع به آن کارگاه و محصولات هم برای شما توضیح دهم.

همانطور که می دانید کرم های معجزه محصولاتی هستند که شما بتوانید با استفاده از آنها درمان لک و تیرگی با محصولات گیاهی را تجربه کنید.

قیمت این محصولات به دلیل اینکه مواد اولیه آن ها توسط خود سازندگان کرم تهیه می شود ارزان تر است. برای اعتماد سازی ما در شبکه های اجتماعی

مانند پیج اینستاگرام فعالیت زیادی داشتیم و برای کسب اطلاعات میتوانید به آنجا هم سری بزنید. ما در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، تلگرام و واتساپ و حتی در آپارات و.. فعالیت داریم.

برای سفارش محصولات عمده یا تکی کافی است از راه های ارتباطی به ما پیغام دهید و بعد از مشاوره میتوانید محصولات مورد نظر را سفارش دهید.

ما برای سفارش کرم معجزه برای شما دو راه گذاشتیم. شما میتوانید برای خرید محصولات مورد نظر ابتدا پرداخت هزینه را انجام دهید و سپس در عرض یک الا سه هفته سفارش تان را تحویل بگیرید یا اینکه سفارش مورد نظر را با پرداخت درب منزل سفارش دهید .

که در این صورت مقداری از هزینه سفارش را باید پرداخت کنید و بعد از تحویل گرفتن محصول مورد نظر بقیه هزینه را پرداخت کنید.

دومین روش دو عیب دارد. اول اینکه تیپاکس هزینه محصول را دیر به ما تحویل می دهد و مورد بعدی اینکه پول بیشتری از شما برای ارسال مرسوله پستی دریافت می کند. و همین امر باعث دیرتر رسیدن محصول به دست شما میشود.

امیدوارم در این بخش توضیحات کاملی را به خوبی برای تان بیان کرده باشم.

ممنونم که تا به حال من را همراهی کردید امیدوارم نتیجه گیری خوبی از این مقاله صحبت هایی که باهم داشتیم گرفته باشید . منتظر نظرات تان در این رابطه و رفع لک و تیرگی صورت هستیم.

چرا وقتی از کرم معجزه استفاده می کنم نتیجه نمی گیرم؟

به نظر من کرمی که تهیه کرده اید تقلبی است. کرم های تقلبی مشخصه خاصی ندارند اما اکثر کرم هایی که از بازار می خرید تقلبی هستند. در یک مثال ساده می توانم به شما نشان دهم.

80 درصد کرم های موجود در بازار تقلبی هستند و تنها کمتر از 20 درصد از آنها اصل می باشند. البته در انتهای مقاله مواردی که واقعا با کرم معجزه قابل درمان نیستند را به شما می گویم.

کرم معجزه را از کجا بخرم؟

من چند دلیل دارم که به شما پیشنهاد بدهم کرم معجزه واقعی را از کارگاه سازنده اش خریداری کنید. اولا اینکه قیمت مسئله مهمی است که هر کسی به آن فکر می کند.

و از نظر هزینه شما می توانید با کمترین هزینه ممکن یک کرم اصلی خریداری کنید. اگر بخواهید این کرم را و محصولات این کارگاه را از جاهای دیگری بخرید قطعا با توجه به سود فروشندگان شما با هزینه بیشتری این کرم را تهیه می کنید.

پس بهترین راه و به صرفه ترین آن ها خرید از کارگاه است. دوما فیک و تقلبی بودن محصول. قطعا بهترین و معتبر ترین راه برای خرید محصولات اصلی خرید از کارگاه یا سازنده آن محصول است.

هرچند مکان های معتبر دیگری هم هستند که این محصولات را می فروشند اما معتبر ترین آن ها قطعا همان سازنده است. سومین دلیل من برای دادن این پیشنهاد تازه بودن محصولی که می خرید است.

فروشنده های دیگر قطعا چند ماه پس از خرید محصولات آن ها را به فروش می رسانند تازه برخی از آن ها هم در انبار نگه داری می شوند .

در حالی که اگر از کارگاه سفارش مورد نظر را بخرید شاید نهایتا فقط چند هفته یا چند روز از ساخت آن گذشته باشد. و این قطعا برای شما بهتر است.

مراحل درمان چگونه هستند و چقدر طول میکشند؟

مراحل درمان در کل بستگی به پوست شما دارند. اولین مرحله درمان 50 روز است و هر شب باید یک لایه خفیفی از کرم را استفاده نمایید. اگر در مرحله ول نتیجه مورد نظر را نگرفتید سپس به مرحله بعدی می روید.

اینکه بیشتر از کرم استفاده نمایید یعنی حتی بعد از درمان کامل پوست تان و نتیجه مورد نظر را گرفتن باز هم از این کرم استفاده نمایید و به درمان ادامه دهید به پوست تان آسیب نمی رسد و برای تان بد هم نیست .

اما ترجیحا به جای انجام اینکار بعد از درمان پوست سعی کنید از آسیب های پوستی جلو گیری کنید و از مکمل ها ضد آفتاب آب رسان روتین پوست و این مواردی که برای پوست مفید هستند استفاده نمایید.

چگونه کرم تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

نمی توان گفت تشخیص کرم تقلبی از اصل آسان است ولی از نظر من نمی توان هم گفت دشوار است. شما اگر از جای معتبری خرید کنید هیچ وقت خرید محصولات تقلبی را تجربه نخواهید کرد.

تشخیص کرم تقلبی با استفاده از رنگ کرم معجزه شب صورت نمی گیرد. رنگ کرم های تقلبی با اصل تقریبا تفاوت زیادی ندارد. علائم کوچکی از کرم های تقلبی هستند که معمولا این نشان ها از کرم های تقلبی باقی می مانند آن هم نوشته های روی جعبه و تصاویر و .. هستند.

البته این ها در صورتی هستند که کرم های تقلبی خیلی بی کیفیت باشند.

و در این صورت مواردی هم مانند سر خوردن کرم و لیزنده بودن آن هم در کرم وجود خواهند داشت. اما کرم های تقلبی دیگر معمولا خیلی سخت از کرم های اصل تشخیص می شوند.

برخی از سازنده های کرم های تقلبی خود آگاه یا نا خود آگاه درون کرم از موادی مضر استفاده می کنند. این مواد برخی موارد در پوست را درمان می کند اما عوارضی هم دارد و به مرور به پوست آسیب می زند.

نکات کوچکی هستند که گاهی یک سر نخ از کرم های تقلبی باقی می گذارند. این موارد معمولا مشکوک هستند و احتمالات کوچکی هستند که چند در صد ثابت می کنند.

آن محصول یا کرم تقلبی است. آن ها را برای تان به شکل لیست می نویسم و در رابطه با آن ها توضیحات کوچکی می دهم.

• قیمت کرم اصل و تقلبی

قیمت کرم اصل در سایت های مختلف و فروشگاه های مختلف به صورت آنلاین می توانید مشاهده کنید. قیمت کرم های معجزه معمولا بین 50 تا 300 تومان هست. به نظر من یکی از سر نخ های کرم های تقلبی همین قیمت می باشد.

برای مثال اگر کسی کرم معجزه اصل را 5 تومن یا 10تومن بفروشد واقعا قیمت غیر طبیعی است. و همین طور هم اگر کرم معجزه اصل را بالای 500 تومان بفروشند باز هم قیمت غیر طبیعی نسبت به بقیه کرم ها می باشد. قیمت می تواند یک سر نخ کوچک باشد .

• ظاهر مرتب و شیک کرم های معجزه اصل

کرم های معجزه اصل طبیعتا باید درون یک جعبه تمیز باشد و اطلاعات یا هر نوشته روی جعبه هم باید واضح و خوانا باشد. به نظر من اینکه کرم معجزه را درون یک پلاستیک یا شیشه تحویل بگیرید خیلی عجیب است.

و یا اینکه کرم معجزه را درون یک جعبه کثیف به شما تحویل دهند هم خیلی عجیب است. نه تنها عجیب است بلکه می تواند نشان دهد که این کرم کاملا غیر بهداشتی ساخته شده.

• تاریخ انقضا

تاریخ انقضا کرم معمولا باید روی جعبه نوشته شده باشد . در صورتی که تاریخ آن کرم گذشته باشد باز هم این مسئله کمی پیچیده به نظر می آید. اما پیچیده تر از آن می تواند نبود تاریخ تولید و انقضا روی جعبه یا کرم باشد.

گاهی فروشنده ها خود آگاه یا نا خود آگاه کرم های تاریخ گذشته و خراب را به فروش می رسانند و مردم بدون توجه از آن ها استفاده می کنند.

• غلظت کرم

کرم هایی که تا روی پوست بگذارید سر بخورند یا آنقدر رقیق باشند که یک حالت آبکی به خود بگیرند کلا خودشان را لو داده اند چون کرم های معجزه دیگر آنقدر ها هم رقیق و آبکی نیستند.

کرم های بیش از حد رقیق اصلا هیچ اثری روی پوست نمی گذارند . نمی توان هم گفت این کرم به دلیل روش ساخت اشتباه اش این حالت را به خود گرفته چون شاید هم این کرم را با آب مخلوظ کرده باشند!!

چه افرادی نباید از کرم معجزه استفاده کنند؟

کرم معجزه برای همه افراد مناسب است و از آنجایی که برای کسی عوارضی ندارد همگی می توانند از آن استفاده کنند. البته به جز آن هایی که نسبت به این کرم حساسیت دارند.

حتما قبل از هر چیز تست حساسیت انجام دهید و اگر نسبت به این کرم کوچک ترین حساسیت داشته اید از استفاده از این کرم خود داری نمایید.

یک نکته وجود دارد هر چند این کرم می تواند مشکلات پوستی را درمان کند اما اگر یک مشکل جدی و غیر طبیعی برای شما پیش آمده باشد که التهابی هم باشد بهتر است به دکتر مراجعه کنید.

برای مثال جوش خیلی بزرگ که حدود 5 سانت باشد و خیلی هم درد تان کند. در این موارد خطرناک رفتن به دکتر بهتر از استفاده از کرم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *