مقالات, سوالات پر تکرار

آموزش ساخت کرم دست ساز معجزه درویشی چگونه است؟

آموزش ساخت کرم دست ساز معجزه

کرم ساخت کرم دست ساز معجزه محصولی طبیعی و گیاهی است که امروزه به دلیل خاصیت و اثر بخشی که دارد بیشتر از قبل ، مورد استقبال و توجه قرار گرفته است .

برای دریافت آموزش کامل سه نوع کرم معجزه شب اصل کافیه تا در واتساپ یا ایتا به خط 09906922783 پیغام بدین در قالب فیلم، و کلیپ و عکس بطور کامل زیر نظر داروساز آموزش ببینید ، این کرم انواع تقلبی زیادی دارد که در فایلهای آموزشی کرم معجزه درویشی همه انواع مواد اولیه اصلی و نمونهای تقلبی به شما آموزش داده میشود‌ هزینه آموزش بسیار مناسب است ، منتظر تماس شما هستیم.

این کرم تماما بر پایه مواد گیاهی و طبیعی بوده و همین امر نیز باعث شده است تا عوارض احتمالی استفاده از این محصول در مقایسه با سایر تولیدات مشابه ، به حداقل برسد .

گرم گیاهی و دست ساز معجزه به کرم شب و محصولی ۷ کاره نیز شهرت دارد زیرا که تاثیرات موثری بر روی مشکلاتی مانند : چروک پوست ، لک های صورت ، جای جوش ، درمان جوش ها ، روشن کنندگی و.. دارد .

همانگونه که بالاتر اشاره کردیم ، این کرم بر پایه مواد گیاهی بوده . از جمله مواد اولیه ساخت کرم معجزه می توان به مواردی مانند : روغن آرگان ، جوانه گندم ، عصاره شیرین بیان ، کف دریا ، سفیدآب نقره ودیگرموارد اشاره کرد .

تمامی محصولات فوق بی شک دارای خواص موثری بر روی پوست صورت هستند ،مانند :

سفید آب نقره

این ماده دارای خاصیت لایه برداری بوده و لایه های مرده پوست را پاک سازی میکند ، همچنین دارای اثری موثر در برطرف کردن جای جوش است .

روغن آرگان

آرگان و خواصی که دارد بر کسی پوشیده نیست ، این ماده سرشار از مواد مغذی برای پوست و مو است . همچنین به علت خواص ضد التهابی که دارد ، راهکار مناسبی برای پوست های ملتهب است .

روغن آرگان همچنین خاصیت نرم کنندگی دارد که می توان از آن برای نرم کردن دست و یا صورت استفاده نمود .

عصاره شیرین بیانشیرین بیان دارای خواص روشن کنندگی است . همچنین این عصاره ، در از بین بردن عفونت های قارچی نیز تاثیرگذار است .

کف دریا در مواد اولیه ساخت کرم شب 

از آنجایی که این ماده دارای مقداری از کلسیم و مواد معدنی است ، به عنوان یک ضد عفونی مننده برای پوست عمل میکند .

جوانه گندم

جوانه گندم دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد پیری است و همین امر باعث می شود از ابتلا به پیری زودرس جلوگیری کند .

این کرم تنها شامل موارد بالا نمی شود و از مواد کاربردی دیگری نیز استفاده می کند . از موارد فوق میتوانیم این نتیجه را بگیریم که این کرم ، گزینه مناسبی برای درمان لک های پوستی است .

پوست ما همواره در معرض آلودگی های محیطی قرار دارد ، از آنجایی که پوست عضوی زنده است و میتواند موادی که بر روی سطح آن قرار را تا حدود زیادی جذب خود کند.

، در نتیجه این آلودگی ها می تواند مشکلات بسیاری را برای پوست ایجاد کند . همین امر ثابت می کند که تمیز نمودن پوست دارای چه اهمیتی است .

کرم های دست ساز با اهداف مختلفی مانند آبرسانی ، ضد لک بودن ، روشن کننده ، کرم های روز ، کرم های شب ، ضدآفتاب ها ، نرم کننده و …

ترکیبات این کرمها عمدتا بر پایه دو ماده : آب و روغن هستند . از آنجایی که این دوماده را نمی توان بایکدیگر ترکیب نمود از ماده ای به نام امولسیفایر ها استفاده می کنند.

این ماده این امکان را ایجاد می کند که آب و روغن بتوانند باید دیگر ترکیبشده و حکم یک تثبیت کننده را دارد.

امولسیفایر ها در دو نوع صنعتی و طبیعی وجود دارند .از نوع طبیعی آن می توان به خردل و زرده تخم مرغ اشاره نمود و نوع صنعتی آن به تری سدیم فسفات

چرا کرم های دست ساز و روش ساخت کرم شب معجزه ؟

همانگونه که پیش تر گفته بودیم ، کرم های دست ساز از مواد طبیعی برای ساخت آن استفاده می شود ، اکثر افراد این تمایل را دارند که از موادی طبیعی و بدون ترکیبی شیمیایی استفاده کنند .

این یک تحقیق علمی ثابت شده است که مواد طبیعی از عارضه کمتری برخوردار هستند و نسبت به محصولات صنعتی و شیمیایی ، اثرات مخرب کمتری دارد .

این نکته را فراموش نکنید که همیشه یک کرم دست ساز کاملا طبیعی و بهداشتی را خریداری نمیکنید ، این بازار نیز مانند سایر بازار ها ، از افراد سود جویی بر خوردار است.

افرادی که کرم های بی کیفیت را در شرایطی کاملا غیر بهداشتی و با موادی که اطلاعی از منبع تهیه آن ها در دسترس نیست آماده می کنند و به عنوان کرم های دست ساز طبیعی به خریداران می فروشند .

اما همیشه این افراد نیستند که باعث فریب ما می شوند ، بعضی از افراد بدون توجه به توضیحات محصول ، چه گیاهی و یا چه صنعنی ، محصولی را خریداری میکنند که اطلاعی از شرایط مصرف آن ندارند .

به عنوان مثال : شخصی کرمی را خریداری می کند که حاوی آ.اچ.آ است ، این ماده به عنوان یک لایه بردار عمل می کند که همین عمل باعث نازک شدن پوست و به دنبال آن لک های پوستی می شود .

اما فرد هیچ اطلاعی از این موارد ندارد و ناخواسته به پوست خود آسیب وارد می کند . پس برای داشتن پوستی سالم علاوه بر محصولات طبیعی باید اطلاعات خود را نیز در این زمینه ارتقا دهیم .

کرم های طبیعی موادتشکیل دهنده مختلفی دارند که هر کدام از مناطق مختلفی تهیه می شوند .

به عنوان مثال :

سفیدآب نقره که یک ماده کهن شناسایی می شود ، امروزه در تمامی نقات ایران می توان آن را یافت اما در گذشته بیشتر در استان هایی مانن کرمان یافت می شده است .
عصاره شیرین بیان که یک گیاه خود رو است ، بیشتر بومی مناطق جنوبی اروپا و نواحی معتدل آسیا است و در ایران در مناطقی مانند اقلید فارس ، لرستان ، آذربایجان ، چهارمحال و بختیاری رشد می کند .

جوانه گندم که یکی از محصولات گندم به شمار می رود در بیشتر مناطق معتدل و گرم ایران یافت می شود .

کف دریا که بقایای خشک شده جانوری دریایی به نام مرکب است که پس از خشک شدن ستون فقرات آن به شکل کف دریا در می آید ، محصولی است که به راحتی در اقیانوس ها و خلیج ها یافت می شوند .

گل بنفشه که در نواحی معتدل یافت می شود و شرایطی برای رشد در مناطق گرم ندارد ، این گیاه در مناطقی مانند شمال ایران امکان رشد را دارد اما به این دلیل که این گیاه جنبه زینتی نیز دارد به صورت گلخانه ای در اکثر شهر ها یافت می شود .

درخت آرگان که یک درخت بومی جنوب غربی کشور مراکش است ، به علت شرایط خاص کشت آن ، تنها در این مناطق رشد می کنند.

زردچوبه که یک ادویه بسیار معروف و پر کاربرد در جهان است و تقریبا همه آگاهی دارند که خواستگاه اصلی آن کشور هند است ، اما امروزه این ادویه به تمامی نقاط دنیا صادر و در همه جا یافت می شود .

آلوئه ورا گیاهی که از آن به عنوان گیاه معجزه آسا نام می برند در مناطق گرم و خشک رشد می کند و در کشور هایی با این آب و هوا مانند آفریقا و هند به سرعت در حال گسترش هستند .

همه این مواد تنها بخشی از مواردی است که در تهیه این کرم ها از آن ها استفاده می شود .

پوست مهترین عضو خارجی هر بدنی است ، وقتی با شخصی برخورد میکنیم اولین چیزی که می تواند توجه را به خود جلب کند ، وضیت پوست آن است ! همین گفته کافیست تا اهمیت آن را بیان کنیم . کرم های گیاهی به کمک این عضو مهم آمده اند و با ترکیبات خود به بازسازی و تقویت آن می پردازند .

این کرم ها به علت دارا بودن موتد طبیعی و مغذی ، تاثیر موثر و بیشتری بر روی پوست صورت دارند . ترکیبات این کرم ها اغلب از روغن هایی گیاهی با خاصیت درمانی ، مواد معدنی ، برخی از عرقیات و …. است .

به دلیل هدف مند بودن این کرم ها در درمان هایی نظیر : رفع جوشو آکنه ، لکه های پوستی ، اگزما ، التهاب ، سوختگی های سطحی و …. این کرم ها متقاضیان بسیاری دارد .
برای اینکه بتوانید نتیجه مطلوبی از این کرم ها داشته باشید لازم است به چند نکته توجه کنید . شناسایی نوع پوست در درمان مشکلات آن بسیار اهمیت دارد ، شما نمی توانید از هر کرمی برای پوست خود استفاده کنید .

همه کرم ها پوست هدف خود را دارند و بر روی همان پوست نتیجه مطلوب را دارند . ترکیبات کرم هایی که برای انواع مختلی از کرم ها تولید می شوند با یکدیگر متفاوت است پس در نتیجه اثری را که بر روی پوست دارند نیز متفوت است .

افراد نباید به دلیل گیاهی و طبیعی بودن محصولی ، بیش از حد طبیعی و نیاز از آن استفاده کنند ، زیرا هر چیزی که از حد مجاز آن عبور کند کارایی خود را از دست می دهد.

تمایل افراد برای استفاده از محصولات طبیعی و گیاهی همیشه وجود داشته است و همین علاقه نیز باعث شده است که سازندگان این نوع کرم ها این نکته را بیشتر رعایت کنند .

کرم های دست ساز دو نوع هستند : اول _ کرم هایی که توسط افراد غیر متخصص و در منزل و صرفا بر اساس تجربه و دوم _ کرم هایی که توسط متخصصین این حوزه و با دستور العمل های خاص نسخه می شوند .

از انجایی که کرم های دست ساز از مواد گیاهی تشکیل می شوند و روش ساخت کرم معجزه بسیار باید با دقت انجام شود  ، باعث می شود که حساسیت ها و واکنش های پوستی که امکان به وجود آمدن آن ها با محصولات شیمیایی زیاد باشد ، به حداقل برسند .

همچنین کسانی که پیرو روش های سنتی و طبیعی هستند ، این کرم ها گزینه مناسبی اند .

اما همیشه این کرم ها سودمند و کاربردی نبوده اند ! در ادامه به بررسی معایب و مزایای این کرم ها می پردازیم .

مزایا و معایب کرم های دست ساز و صنعتی

 مزایای کرم دست ساز

  • این کرم ها گیاهی بوده و عوارض کمتری نسبت به نسخه صنعتی خود دارند .
  • به علت وجود مواد طبیعی ، اثر بخشی موثر تری را دارند .
  • حساسیت و واکنش پوستی کمتری را ایجاد میکنند .
  • در دراز مدت عوارض شدیدی را ایجاد نمی کنند .
  • افزودنی شیمیایی مضر برای سلامتی را در ترکیبات خود ندارند .

معایب کرم دست ساز

  • هر شخصی می تواند آن را در محیطی غیر بهداشتی تهیه و به بازار ارائه دهد .
  • به علت نداشتن شرکتی معتبر ، در صورت فاسد بودن نمی توان به صورت قانونی پیگیر آن شد .
  • به راحتی امکان تولید محصولات تقلبی از این محصول وجود دارد .
  • امکان تولید محصولات غیر طبیعی و تقلبی وجود دارد .
  • پوست در ساخت کرم ها توجهی نمی شود . ph به

مزایای کرم های شرکتی

  •  در هنگامی که پوست دچار مشکلات بسیار جدی می شود ، اثر بخشی سریع تری نسبت به کرم های دست ساز دارند .
  • توسط شرکت های آرایشی معتبر ساخته می شوند .
  • علاوه بر ترکیبات طبیعی ، دارای مواد شیمیایی موثر ومفیدی نیز هستند .
  • مناسب پوست توجه نموده و آن را در محصولات خود رعایت می کنند .Ph به
  • دارای تاریخ تولید و انقضای معتبر هستند .

 معایب کرم های شرکتی

  • به علت وجود مواد شیمیایی می تواند در طولانی مدت یاعث ایجاد عارضه جدی شوند .
  • تمامی مواد استفاده شده در آن سودمند و موثر نیستند و برخی از آن ها دارای اثرات مخربی برای پوست است (مانند پارابن ) .
  • افراد کمی از اصطلاحات و مواد تشکیل دهنده آن اطلاع دارند .

با توجه به موارد ذکر شده در بالا ، افراد خیلی راحت می توانند درباره استفاده از هر کدام از محصولات به نتیجه دلخواه برسند . انتخاب با افراد است که کدام راه را انتخاب کنند .

درمان سریع یا موادگیاهی . اما از آنجایی که پوست دارای قدرت جذب مواد است ، باید با دقت بیشتری تصمیم گیری نمود .

این را در ذهن خود داشته باشید که نباید صرفا برای داشتی پوستی صاف و یکدست ، هر عمل و یا کرمی را بر روی پوست خود امتحان کنید .

پوست عضوی زنده است و کاملا طبیعی است که گاهی دچار التهاب و یا جوش شود ، حتی وجود چروک های ریز نیز امری طبیعی برای پوست است .

تنها کاری که می توان برای پوست کرد این است که به درستی از آن حفاظت کنیم و برای کرم هایی که در جهت حفاظت از آن تهیه می کنیم دقت بیشتری به خرج دهید تا دچار مشکل جدی نشود .

دلایل گوناگونی برای ایجاد مشکلات پوستی مانند لک ، جوش ، التهاب و یا جوش وجود دارد . این دلایل هم می تواند از شرایط محیطی باشد و هم اثرات مصرف دارو های مختلف . گاهی این شرایط با درمان جزئی و ساده قابل حل هستند و گاهی نیاز به مراجعه به پزشک دارد .

به عنوان مثال برخی از لک های پوستی هستند که بسیار ساده و کم رنگ اند در چنین شرایطی می توان با استفاده از ماسک های دست خانگی مانند ماسک زردچوبه و ماست به درمان آن ها پرداخت .

اما برخی از لک ها هستند که بسیار عمیق تر و سطح وسیع تری از پوست را شامل می شوند ، در چنین شرایطی باید به پزشک متخصص مراجعه نمود تا با نسخه هایی مخصوص اثرات آن را به تدریج کاهش دهد .

روش مصرف کرم دست ساز معجزه و آموزش ساخت کرم معجزه

برای استفاده از هر نوع کرمی باید یک سری دستورات خاص را رعیت کرد . توضیح اینکه ما یک کرم را چگونه باید استفاده کنیم به دو منظور است :

اول برای اینکه وقتی ما محصول جدیدی بخصوص کرم را خریداری میکنیم ممکن است روش مصرف آن را ندانسته و نیاز داشته باشیم که درباره آن توضیح و آموزشی ببینیم.

اما در حالت دوم پیش می آید که ما تصور کنیم که یک کرم عادی را مصرف میکنیم اما در حقیقت برای استفاده از آن باید نکاتی را رعایت کنیم .

اما چه نیازی به رعایت و توجه به این دستورالعمل ها است ؟ جواب بسیار ساده است ! تمامی این کارها برای این است که حداکثر نتیجه را از کرم مصرفی بگیریم و از نتیجه آن احساس رضایت کنیم.

میزان استفاده از کرم در طول روز، مدت استفاده از آن و روش مصرف آن ، همگی به نوع پوست ( چرب ، خشک ، مختلط ) و علت تجویز آن ( ضد لک ، چروک ، اگزما و… ) بستگی دارد .

کرم معجزه که کرمی برای درمان لکه های پوستی ، جوش و آکنه است از این قاعده مستثنا نیست و آن نیز روش مصرف خاص خود را دارد.

اولین قدمی که برای هر نوع محصول پوستی باید انجام داد تست حساسیت است . افراد دارای ویژگی های مختلفی هستند و طبیعی است که به مواد گوناگونی واکنش نشان دهند .

خیلی از افراد هستند که به ساده ترین مواد موجود در طبیعت که بعضاً در کرم ها نیزاستفاده می شوند حساسیت نشان می دهند این واکنش‌ها می‌تواند در قالب سوزش ، تورم ، قرمزی ، جوشهای ریز قرمز و … ظاهر شوند.

قدم بعدی بعد از تست حساسیت ، استفاده از آن بر روی پوست است . شما برای استفاده از هر نوع کرمی قبل از آن باید پوست صورتتان را تمیز کنید .

اما این کار چه ضرورتی دارد ؟ وقتی شما کرم را بر روی پوستی که دارای کثیفی و آلودگی است استفاده می کنید منافذ پوست شما قبلا از این آلودگی مسدود شده است.

و دیگر امکانی برای نفوذ مواد مغذی موجود در کرم برای نفوذ به عمق پوست شما و در نتیجه اثر بخشی ندارد . پس پاک کردن پوست از هر نوع آلودگی و یا مواد دیگر مانند ضد آفتاب ، کرم های آبرسان ، ترمیم کننده و… امری مهم است.

آموزش کرم های دست ساز و دوره ساخت کرم دست ساز

کرم دست ساز معجزه برای تغذیه پوست

در این کرم از موادی همچون سیب ، روغن زیتون و گلاب استفاده میشود.

سیب غنی از ویتامین A ،B ،C همچنین یک آنتی اکسیدان قوی است . وجود این مواد باعث سلامتی و شادابی پوست میشود .

آنتی اکسیدان نیز باعث افزایش درخشندگی و جوانسازی پوست ، گلاب و روغن زیتون هردو بهبود در رنگ پوست و رنگدانه های آن میشوند . همچنین روغن زیتون به عنوان یک نرم کننده طبیعی شناخته شده است .

گلاب نیز خاصیت متعادل سازی ph پوست را دارد .

طرز تهیه کرم دست ساز

یک سیب را به تکه های کوچک تقسیم نموده و درون مخلوط کن ریخته و سپس نصف فنجان روغن زیتون را به آن اضافه کنید و اجازه دهید مخلوط کن به مدت ۵ الی ۷ دقیقه مواد با یکدیگر مخلوط کند.

تا یک ترکیب غلیظ را آماده شود . ترکیب را درون ظرفی ریخته و حرارت دهید ، چند دقیقه صبر کنید .

تا مواد گرم شود سپس آنها را از ظرف خارج کرده تا خنک شوند بعد از خنک شدن نصف فنجان گلاب را به آن بیافزایید و در آخر آن را درون ظرف مورد نظر ریخته و استفاده نمایید .

کرم دست ساز معجزه برای جوش و آکنه و فواید کرم دست ساز

برای تهیه این کرم شما به ۳۰ گرم ژل آلوئه ورا، ۴۰ گرم آب مقطر ، ۸ گرم گلیسیرین ، ۳ گرم الکل ستیل ، ۴ گرم کره کاکائو ، ۱۳ گرم روغن گل مغربی ، ۵ گرم موم ، ۱گرم نگهدارنده ، ۲قطره روغن درخت چای ، ۲قطره روغن اسطوخودوس نیاز دارید .

روش ساخت :

آب مقطر را درون ظرفی ریخته و آلوئه ورا و گلیسیرین را به آن اضافه کنید . مواد را به خوبی مخلوط کرده و در ظرفی جداگانه کره کاکائو الکل ستیل و موم را اضافه کنید . هر دو ظرف را درون ظرفی بزرگ گذاشته و آب را اطراف آن ها بریزید تا جایی که مواد درون آب باشند .

سپس ظرف را بر روی حرارت ملایم گذاشته و به آن اجازه دهید ۲۰ دقیقه حرارت ببیند تا مواد ذوب شوند .ظرف حاوی آب مقطر را به ترکیب کره کاکائو اضافه کنید و به صورت دورانی مخلوط کنید تا حرارت آن خارج شود .

بعد از خنک شدن نگهدارنده را به آن اضافه کنید و سپس مخلوط کنید . در ادامه مابقی روغن ها را به آن اضافه کنید و وقتی مواد شروع به جامد شدن کرد آن را به ظرف مورد نظر انتقال دهید .

کرم دست ساز معجزه برای روشن کنندگی پوست

برنج سفید ۲ قاشق غذا خوری ، کپسول ویتامین E ۴تا ۶ عدد ، روغن بادام شیرین ( چند قطره ) ، روغن معطر چند قطره ( در صورت دلخواه )

روش ساخت :
برنج را شسته و اجازه دهید با یک پیمانه آب کاملا خیس شود ( حداقل ۳ ساعت ) ، سپس برنج را به همراه آب ظرف را ، درون میکسر ریخته وبه خوبی آسیاب کنید تا یک مایع یکدست حاصل شود.

مایع به دست آمده را درون ظرف کوچکی ، از صافی رد کنید. مواد باقی مانده در صافی را فشار داده تا کاملا آب موجود در آن خارج شود سپس ظرف را روی حرارت ملایم قرار داده و به صورت مداوم هم بزنید.

تا زمانی که مایع شروع به سفت شدن کندو حالتی منسجم پیدا کند . بعد از اینکه مواد به خالت کرمی درآمد آن را به ظرف دیگری منتقل کنید و اجازه دهید تا خنک شود .

بعد از آنکه مواد خنک شد ، کپسول های ویتامین E را سوراخ کرده و مایع آن را به مواد قبلی اضافه و مخلوط کنید .

سپس روغن بادام شیرین وروغن معطر ( مانند اسطوخودوس ) را به ترکیب افزوده و مخلوط کنید تا ترکیب کاملا یکدست شود .

کرم آماده است و می توانید آن را به ظرف مورد نظر منتقل کنید و درب آن را بسته نگه دارید ودر یخچال نگه داری شود . توجه داشته باشید که به علت خالص وطبیعی بودن ترکیب نمیتوان از آن بیشنر از یک هفته استفاده کرد.

اما اگر قصد دارید مدت زمان بیشتری از این کرم استفاده نمایید ، باید به ترکیب خود مواد نگه دارنده اضافه کنید .

وجود برنج در این ترکیب باعث ایجاد خاصیت فوق العاده ای در روشن سازی پوست وکوچک کردن منافذ دارد .

همچنین برنج دارای خاصیت لایه برداری بالایی است که باعث می شود سلول های مرده پوست از سطح پوست پاک شوند و آن را برای دریافت مواد مغذی آماده کند .

قدرت جذب این کرم نسبت به کرم های دیگر بالا تر است و همین امر نیز اثر گذاری آن را دو تا سه برابر بیشتر از سایر کرم ها می کند . این ترکیب را بر روی پوست خود به آرامی ماساژ داده وبعد از ۱۰ تا ۲۰ دقیقه آن را به آرامی بشویید .

 

کرم دست ساز معجزه برای لیفت صورت و ساخت کرم به روش های سنتی

  • این کرم شامل مواردی مانند : تخم کتان ، اسید چرب امگا ۳ و ۶ ، روغن کنجد و ژل آلوئه ورا است .
  • تخم کتان خاصیت ضد چروک و لیفت کنندگی دارد و سرشار از ویتامین E است
  • اسید چرب امگا ۳ و ۶ دو منبع غنی برای جوانسازی و چروک پوست عالی عمل می کند .
  • آلوئه ورا نیز خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد و سرشار از ویتامین C و مهمترین ماده آن بتا کاراتون و آنتی اکسیدان است .
  • روغن کنجد به عنوان منبعی از ویتامین Eشناخته می شود و تاثیر فوق العاده ای بر روی چین و چروک های پوست می گذارد .

روش ساخت :
دو قاشق از بذر تخم کتان را با ۲ لیوان آب بجوشانید تا ژل آن از تخم کتان خارج شود . بعد از آنکه ژل از آن آزاد شد اجازه دهید تا خنک شود و سپس آن را جدا میکنیم .

مواد را از صافی عبور می دهیم و درظرفی جداگانه ۲ قاشق ژله تخم کتان را با یک قاشق ژله آلوئه ورا مخلوط کنید . 10 قطره روغن کنجد به آن اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید تا ترکیبی یکدست حاصل شود .

یک قاشق مرباخوری کرم نرم کننده به ترکیب قبلی اضافه کنید و سپس به خوبی مخلوط کنید تا مواد یکدست شود . مخلوط را در ظرفی ریخته و استفاده کنید . توجه کنید که کرم حتما در یخچال نگهداری شود و بیشتر از ده روز از آن استفاده نشود .

کرم شب دست ساز معجزه و روش مصرف کرم دست ساز

مواد اولیه کرم شب: یک قاشق چای خوری روغن نارگیل، ۲ الی ۳ قطره روغن بادام ، ۳ الی ۴ قطره گلاب

روش ساخت :
یک قاشق چای خوری روغن نارگیل و یک قاشق چای خوری گلیسیرین و چند قطره از روغن بادام را در یک ظرف مخلوط کرده و خوب هم بزنید پس از آن چند قطره گلاب و یک قاشق چای خوری گلیسیرین را به آن اضافه کنید .

مقداری از ترکیب را روی صورت ، گردن و دست ها به آرامی بمالید و حدود ۱۰ دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود توجه داشته باشید بهترین زمان برای استفاده از کرم شب بعد از شستشو و تمیز کردن پوست صورت است .

کرم دست سازمعجزه برای پوست های چرب

پوست های چرب به دلیل ترشح چربی پوست بیشتر نسبت به پوست های خشک ، باید از کرم هایی با درصد چربی کمتر و یا فاقد چربی استفاده کنند تا دچار مسدود شدن منافذ و به دنبال آن جوش و التهاب نشود .

شما می توانید از روغن جوجوبا ( که دارای چربی کمتری است ) ، موم عسل طبیعی و روغن شاه دانه برای ساخت این ترکیب استفاده کنید .

روش ساخت :
تمامی مواد را درون ظرفی ریخنه و آن را روی حرارت غیر مستقیم با یکدیگر ترکیب کنید . سپس مواد را درون ظرفی ریخته و اجازه دهید تا سرد و سفت شود .

این کرم به لطافت پوست شما کمک کرده و مواد تشکیل دهنده آن باعث مسدود شدن منافذ پوستتان نمی شود . همچنین عسل موجود در آن خاصیت درمان عفونت های پوستی و آکنه را نیز دارد .

کرم دیگری که برای این نوع پوست ها می توان تهیه کرد ، کرم شب عسل است :مواد لازم : ماست ، تخم مرغ ، عسل و سرکه

یک قاشق غذا خوری ماست ، یک قاشق غذا خوری عسل ، یک قاشق مربا خوری سرکه و یک عدد زرده تخم مرغ را درون ظرفی ریخته و به خوبی مخلوط کنید تا یک ترکیب نرم و یکدست ایجاد شود سپس مخلوط را درون ظرف مورد نظر ریختهو درون یخچال نگهداری کنید .

 

کرم دست ساز معجزه برای تیرگی پوست

آب لیمو تازه ، عسل و شیر می تواند یک ترکیب موثر برای روشن شدن و درخشندگی پوست شما باشد .

لیمو غنی از ویتامین سی است که این ویتامین تاثیر به سزایی در روشن سازی پوست دارد .

روش ساخت :
۲ عدد سفیده تخم مرغ را به خوبی زده و با یک قاشق غذاخوری گلسیرین به خوبی مخلوط کنید سپس ۴ قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری لیمو به ترکیب نهایی اضافه کنید .

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که به دلیل وجود تخم مرغ در آن ، مدت استفاده از آن محدود است .

کرم دست ساز برای پوست های حساس

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که دارای پوستی حساس است ، این کرم مناسب شماست

برای این کرم شما به جوانه گندم ، گلسیرین و گلاب نیاز دارید .

روش ساخت :
۳قاشق غذاخوری جوانه گندم ، ۳ قاشق غذاخوری گلسیرین را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس گلاب را به مقدار کافی به آن اضافه کنید ، ترکیب را با یکدیگر مخلوط کرده و برای استفاده در ظرف مورد نظر ریخته .

موارد فوق تنها بخشی از کرم هایی است که می توان به آن ها اشاره کرد . بسیاری از افراد هستند که به دنبال یاد گیری این حرفه و راه اندازی کسب و کار خود از آن هستند .

به همین علت بسیاری از موسسات و مراکز فنی و حرفه ای هستند که با برگزاری کلاس های ساخت کرم ، این فرصت را برای علاقه مندان به این حرفه ایجاد می کنند.

در این دوره های آموزشی ، روند کامل ساخت انواع کرم های بهداشتی و آرایشی با استفاده از مواد گیاهی و شیمیایی برای برطرف کردن مشکلات پوستی به طور کامل آموزش داده می شود .

این دوره شامل آموزش هایی جامع مربوط به کرم سازی از جمله : آشنایی با مواد گیاهی ، آشنایی با مکمل های شیمیایی ، آموزش ساخت کرم های پایه ، آشنایی با انواع پوست و ساخت عملی انواع کرم میشود .

هدف این دوره های آموزشی تربیت افرادی ماهر و متخصص است . کسانی که توانایی شناخت انواع پوست و ساخت کرم مناسب با توجه به نوع کاربرد آن را دارند .

سرفصل های فنی حرفه ای کرم سازی

این سر فصل ها شامل : رعایت بهداشت فردی ، شناخت عوامل بیماری زا ، مشاوره با مراجعه کنندگان ، تشخیص نوع پوست ، آنالیز ساختمان پوست و مو، کلیات کرم سازی ، اجزای تشکیل دهنده کرم ها ، آشنایی با مواد گیاهی(مواد اولیه و مواد پایه )

، آشنایی با مواد شیمیایی ، فرمول های رایج ساخت کرم های پایه ، آموزش اندازه گیری با استفاده از مقیاس وزن و نحوه ، تغییر مقادیر از حجم به وزن ، آموزش تست

آلرژی و بررسی حساسیت پوست به کرم های مختلف ، آموزش بیش از ۱۵ مدل فرمول تخصصی کرم سازی ، آموزش بیش از ۱۰ مدل فرمول کرم سازی گیاهی و… است .

مراحل آموزش کرم سازی

در ابتدای آموزش کرم سازی ، افراد با اصول بهداشتی در زمان انجام ساخت کرم آشنا می شوند . سپس اساتید این حوزه به معرفی گیاهان دارویی و مکمل های شیمیایی مورد استفاده در ساخت کرم می پردازند.

در این مرحله به نحوه صحیح ترکیب مواد با یکدیگر ، قواعد اندازه گیری ، ترکیب و مخلوط کردن مواد و … می پردازند . در نهایت با کمک مربیان ، تمرین عملی ساخت انواع کرم با توجه به نوع کاربرد آن را انجام می شود .

توانایی هایی که هنر جویان بعد از دوره کرم سازی کسب می نمایند.

بعد از اتمام دوره های کرم سازی ، هنرجویان به ساخت انواع کرم های گیاهی با خواص درمانی متفاوت می پردازند . در این دوره‌ها ، آنها می توانند مشکلات پوستی را تشخیص دهند .

و بر اساس تشخیص خود کرم و یا ماسک مناسب با نیاز مشتری را ساخته وبه همراه دستورالعمل های آن در اختیار مشتری قرار دهند .

در آخر پس از شرکت در دوره های کرم سازی ، به راحتی می توانید شروع به کسب درآمد کنید و کسب و کار فعلی خود را بهبود بخشید .

آشنایی با بازار کار کرم سازی

در دنیای امروزی ، نیازهای افراد تغییرات بسیاری دیده است و افراد درخواستهای متغیری را با توجه به سلامت و زیبایی پوست شان نسبت به گذشته دارند .

در دوره های کرم سازی ، متقاضیان این حرفه را برای ارائه خدمات پوستی به مشتریان آماده می کند . این دوره‌ها به فراد کمک میکند که با توجه به نیازهایشان ، بهترین و کارآمد ترین تشخیص ها را داده و به آنها خدماتی سودمند ارائه دهند .

برای هنرجویان در این رشته بازار کار گسترده ای وجود دارد که با اتمام دوره های آموزشی ، هنرجو میتواند با گرفتن مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای به سرعت وارد بازار کار شوند .

بسیاری از سازمان ها و موسسات در سطح شهر و استان ها هستند که با برگزاری کلاس های متنوع وجامع در رشته ها و حرفه های گوناگون ، به آموزش اقشارمختلف وعلاقه مند می پردازند .

هدف این کلاس ها ودوره ها ، بالا بردن سطح مهارت ودانش حامعه است ، جدا از آن افراد نیز تمایل دارند که به دنبال علایق خود رفته و با آن کسب درآمدی نیز داشته باشند .

در این دوره از زمان ، مدارک دانشگاهی شاید دیگر تضمینی برای شغلی و یا درآمد نباشند … بلکه این مهارت افراد در زمینه های مختلف است که میتواند جریانی برای کسب درآمد فرد باشد .

البته این گفته به این معنی نیست که گذراندن دانشگاه و به دنبال آن مدرک دانشگاهی کاری بیهوده است ! کما که بسیاری از مشاغل مهم و پر درآمد هستند که همچنان نیازمند گذراندن دوره دانشگاهی است.

نکته گفته ها این بود که در کنار دانشگاه و سطوح علمی بالاتر ، نیازمند این هستیم که حرفه ای نیزفرا بگیریم تا بتوانیم همواره در مسیر رشد وپیشرفت باشیم .

افراد میتوانند با قرار گرفتن در مسیر یادگیری و کسب مهارت و با صرف هزینه ای اندک برای آن ، زمینه را برای پیشرفت خود فراهم کنند و به آن به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت و سود ده نگاه کنند .

دوره های آموزش ساخت کرم دست ساز درویشی نیز با باور بر این نگرش ها ، شکل گرفته و برای ارتقای این مهارت ، آن را دنبال می کند . برای پیدا کردن اطلاعات کافی در باره این کرم فوق العاده میتوانید پیج کرم معجزه را دنبال کنید .

جهت ارتباط با دکتر درویشی به شماره 09906922783 پیغام یا تماس بگیرید.

 

2 دیدگاه در “آموزش ساخت کرم دست ساز معجزه درویشی چگونه است؟

  1. کوهنورد گفت:

    سلام
    مضراتی که برای ساخت کرم دست ساز عنوان کردید
    شامل حال افرادی که برای مصرف شخصی کرم درست می‌کنند می‌شود
    در ضمن امکان جذب کرمهای خانگی به شرط اصل و سالم بودن مواد
    اولیه بیشتر از کرم‌های کارخانه ایست ؟
    در مقاله ای خواندم که کرمهای کارخانه ای به دلیل فرمولاسیون ساختشون
    از جذب بالاتر و اثر گذاری بیشتری برخوردارند
    البته هیچ کدام از این دو مدل جلوی روند پیری رو نمی‌گیرند
    فقط رسیدگی به پوست سلامت پوست و شادابی و زنده بودن
    و کلاژن سازی اون رو تقویت میکنه ‌ و نهایتا ۲۰ تا ۳۰ ‌درصد نسبت به افرادی که به پوستشون رسیدگی نمیکنند و کرمهای ضد چروک نمیزنن تفاوت پیدا میکنه
    البته من با توجه به تجربه ی شخصی خودم و آشنایان زیادی که دور و برم هستند و از گران قیمت ترین کرم‌ها استفاده می‌کنند نظر میدم
    سوای فاکتور ژنتیک پوست ؛ سبک زندگی و…که اونا مقوله ای جدا و مهم اند

    1. سلام ممنون از ابراز نظر شما کرم هایی که برای فروش داریم تفاوت هایی داره که با هزینه اموزششو عرضه میگنیم واتساپ خط 09906922783

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *